Prima jumătate a anului 2018 a fost una fructuoasă pentru CEL.ro, companie care deține locul al doilea pe piața de electro-IT din România și cel mai mare retailer online cu capital integral românesc. Aceste rezultate apar ca urmare a politicii sale de a oferi clienților prețuri mici, generându-le în același timp cea mai bună experiența de cumpărare online.
Iată precizările, în comunicatul remis redacției:
CEL.ro, magazinul online gestionat de compania Corsar Online, anunța o creștere a vânzărilor cu 30% în primul semestru al anului 2018, înregistrând astfel vânzări în valoare de aproximativ 33 milioane euro. Ca urmare a acestor cifre încurajatoare, compania estimează că, până la finalul lui 2018, va realiza vânzări de aproximativ 70 milioane EURO, întărindu-și astfel poziția pe piață.
Conform datelor oferite de retailerul online, în prima jumătate a anului 2018 cele mai mari creșteri în materie de vânzări s-au înregistrat la telefoane, electrocasnice și componente.
În același timp, în anul 2018 compania Corsar Online a deschis un Marketplace în cadrul căruia încă din primele trei luni activează 500 de furnizori, ce au adăugat în site peste 400.000 de produse, lărgindu-se astfel gama de produse pusa la dispoziția clienților. Ca urmare, în primul semestru al anului 2018, s-au înregistrat peste 8.000 de comenzi și vânzări în valoare de aproximativ 5.000.000 lei. Rezultatele sunt promițătoare și ilustrează interesul sporit al micilor întreprinzători de a-și extinde afacerea către noi segmente de piața. Corsar Online previzionează ca până la sfârșitul anului platforma va genera vânzări de 25 milioane lei. S-au înregistrat vânzări crescute la accesorii telefoane, mobilă, fashion, bricolaj și articole sportive, evidențiindu-se astfel interesul crescut al clienților și fata de produsele din afara gamei electro-IT.
CEL.ro a înregistrat în prima jumătate a anului 2018 rezultate îmbucurătoare și în ceea ce privește aplicația mobilă dedicată, aceasta având peste 200.000 de descărcări. Compania vizează ca prin lărgirea gamei de produse disponibile pe site să sporească și numărul utilizatorilor aplicației mobile, care poate ușura semnificativ procesul de plasare a unei comenzi.
Lărgindu-și gama de produse, dispunând de servicii integrate și adaptându-se constant la comerțul electronic actual, compania se dovedește a fi un jucător important pe piața românească. Prin politica practicată de a oferi prețuri mici și mai nou prin lansarea Marketplace-ului, CEL.ro continuă să-și consolideze poziția pe piață și să contribuie activ la dezvoltarea comerțului online românesc.