Caravana Challenge Day, organizată de compania SmartWrap, a ajuns în București, pe 11 aprilie, cu primul Centru Mobil de Testare a stabilității paleților ambalați în folie stretch.
Precizările transmise ZIUA CARGO:
Unitatea de laborator mobil răspunde la cele mai presante întrebări și nevoi ale producătorilor și transportatorilor de mărfuri:
- lipsa resursei umane calificate în producție și logistică
- nevoia de a controla calitatea ambalării
- reducerea costurilor
- stabilitate în timpul transportului
- controlul stocurilor
- scăderea consumului de plastic sau economie de timp.
Avantajul centrului mobil este că se poate deplasa în aproape orice locație pentru a testa stabilitatea încărcăturilor.
Prin acest eveniment, SmartWrap și-a propus să demonstreze practic și măsurabil că există soluții inovatoare care asigură eficiență și sustenabilitate înfolierii, precum și siguranță și stabilitate sporită în transportului mărfurilor. Pe lângă asta, generează economii semnificative (o medie de 25% per cost/ambalare) și îndeplinește principiile sustenabilității, prin reducerea cu 30% – 50% a consumului de plastic.
„După lansarea de anul trecut a Centrul Mobil de Testare a Stabilității Paleților, la Râșnov, am pornit caravana Challenge Day în țară, iar București a fost primul oraș din acest proiect. Alături de partenerii noștri, TG Europe (creatorul centrului mobil de testare) și Lantech (cel mai mare producător de echipamente de înfoliat din lume), vrem să aducem în atenția clienților și a tuturor producătorilor și transportatorilor români că felul în care înfoliem și transportăm produsele poate fi 100% digitalizat, controlat, testat, măsurat și cu costuri substanțial reduse. În același timp, datorită tehnologiei avansate, jucătorii din piața pot fi mult mai performanți și competitivi pentru că, de acum, au la dispoziție datele și know-how-ul pe care le pot folosi în activitatea lor. Suntem convinși că impactul centrului mobil în piață va fi unul major pentru că rezolvă problemele amintite mai sus, iar aceasta va conduce la un avantaj competitiv pentru clienți și la consolidarea poziției noastre pe piață”, declară Melinda Mureșan, director general SmartWrap.
Despre Centru Mobil de Testare a stabilității paleților
Centrul mobil testează paleții proaspăt scoși de pe linia de producție și măsoară rapid conformitatea cu standardele UE. Este echipat cu o cameră de înaltă rezoluție care captează mișcarea paletului în timpul testului și un soft care procesează grafic rezultatul, care se afișează pe un display, astfel încât beneficiarii să poată analiza conformitatea soluției testate.
Centrul mobil dispune de un banc de accelerație prin care simulează scenarii reale din teren, îndeplinind criteriile EUMOS 40509 pentru testare (standard stabilit de European Safe Logistics Association, care descrie o metodă de testare dinamică pentru a evalua rigiditatea unei unități de încărcare).
Inverstiția alocată acestui proiect a fost de 25.000 EUR.
Melinda Mureșan: „Introducerea produselor și tehnologiilor inovative în piață este muncă de pionerat, care presupune un proces continuu de învățare și experimentare. Pentru a schimba mentalități și a dărâma bariere, cu scopul de a oferi beneficii, este nevoie de multă răbdare și anduranță. În activitatea noastră de pionierat, am reușit să facem, gratuit, peste 10.000 de diagnoze și teste în piață. Care a fost rezultatul? În perioada 2005-2019 am redus consumul cu 25.000 tone plastic! Și nu ne vom opri aici!”.
Despre M&M Product
M&M Product activează pe piața din România din 1994, deține o platformă la Râșnov (producție și depozit central) și operează în țară prin 3 puncte de lucru regionale: București, Craiova, Bacău.
Compania are 2 divizii, producție și distribuție, și trei linii de business: Ambalaje flexibile Standard, Ambalaje flexibile HighPerfromance (HP și The SmartGreen) și Utilaje.
Cele 3 branduri al companiei sunt: The SmartGreen, HighPerformance, FainWrap.
M&M Product comercializează și brandurile unor furnizori strategici.