Pe site-ul Registrului Auto Român (RAR) este disponibil chatbot-ul RAReș, pentru ca șoferii să interacționeze mai simplu cu instituția și să acceseze mai ușor informații tehnice.
„Vrei să verifici rapid când expiră Inspecția Tehnică Periodică a mașinii tale? Vrei să știi cum trebuie să procedezi dacă ai pierdut cartea de identitate a vehiculului sau cum să obții o programare într-o reprezentanță? De acum poți vorbi și cu RAReș, noul nostru coleg virtual care a fost creat pentru a răspunde întrebărilor voastre, 24 de ore din 24, pe site-ul Registrului Auto Român (www.rarom.ro)”, este mesajul instituției către conducătorii auto.
Chatbotul RAReș a fost proiectat să devină din ce în ce mai bun, dar și prietenos, pentru că are capacitatea de a procesa volume mari de informații și de a înțelege limbajul natural uman.
Pe măsură ce va interacționa cu utilizatorii, RAReș va învăța continuu din aceste schimburi de informații și va fi mai performant și mai precis în furnizarea de răspunsuri și soluții personalizate.
„Cu ajutorul lui RAReș simplificăm accesul la informațiile despre serviciile și procedurile Registrului Auto Român, fie că accesați site-ul de pe un computer, fie de pe un smartphone”, mai spun reprezentanții RAR.