Clienții Euroins au „sute de service-uri auto și o aplicație 100% online pentru constatarea daunelor”

Clienții Euroins România au la dispoziție sute de service-uri auto și o aplicație 100% digitală pentru constatarea daunelor, informează compania, în 19 noiembrie, într-un comunicat transmis ZIUA CARGO, ca reacție la acuzațiile COTAR.

Publicăm integral precizările:

Euroins România  reiterează eforturile depuse pentru a scurta procesul de aprobare și rambursare a despăgubirilor, de eliminare a birocrației, de scădere a timpilor de constatare și plată a daunelor. Cel mai bun exemplu prin care dovedim interesul real pentru confortul clienților și îmbunătățirea procedurilor interne este aplicația online de constatare a daunelor – disponibilă la https://dauneonline.euroins.ro. În contextul epidemiei de Covid-19, aplicația 100% digitală este o alternativă la deplasarea la centrele de daună ale companiei.

În plus, Euroins România Asigurare Reasigurare a încheiat deja parteneriate pe termen lung, la nivel național, cu o serie de service-uri auto independente, dar și cu peste 70 de service-uri auto de marcă, numărul total de unități reparatoare pe teritoriul României ajungând la peste 300. Astfel, asigurații Euroins au acces în timp scurt la reparații de cea mai bună calitate. 

Euroins Romania rămâne deschisă acordurilor cu toate societăţile comerciale specializate în reparaţii auto cu condiţia ca toate tarifele să poată fi agreate în concordanţă cu statisticile oficiale existente până la acest moment.

Operând în 9 țări, cu peste 3.000 de angajați și 2,5 milioane de clienți în regiunea CEE / SEE, Euroins Insurance Group este profund îngrijorată de faptul că o instituție a statului român tratează astfel o investiție care depășește 700 de milioane de lei, și care face parte dintr-un mare grup cu activităţi în mai multe industrii, şi va căuta să-și facă dreptate.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.