Digitalizarea și organizarea de licitații de succes în domeniul transporturilor și logisticii vor fi două dintre cele mai importante teme ce vor fi abordate în cadrul Congresului TRANSLOG Connect, care va avea loc pe 23 și 24 noiembrie 2016, la hotelul de cinci stele Corinthia, din Budapesta.
Organizatorul, TEG The Events Group, subliniază că evenimentul, ajuns la cea de-a șasea ediție, reprezintă unul dintre cele mai importante summit-uri dedicate profesioniștilor și factorilor de decizie din domeniul logisticii și al managementului de supply-chain din regiunea Europei Centrale și de Est.
Temele cheie ale Congresului Translog Connect 2016
– Digitalizarea: oportunitate de afaceri sau capcană de costuri pentru Logistica în ECE?
– Cum să proiectezi rețeaua logistică mai aproape de client?
– Cum să organizezi licitații de succes într-o lume digitalizată?
– Supply-Chain-uri: unde se regăsesc cele mai mari și mai rapide economii la nivelul transportului.
– Managementul riscului în Supply Chain – vulnerabilități și flexibilitate în logistică.
– Schimbarea focusului de pe excelența operațională pe satisfacția clientului.
Printre vorbitori se numără profesioniști de top din domeniu:
– Prof. Dr. Sebastian Kummer, președinte, conducătorul Institutului de Transport și Logistică din cadrul Universității Economice și de Business din Viena;
– Arkadiusz Glinka, director de transport, Europa de Est, C.H. Robinson;
– Anna Sparty, Supply Chain Director Eastern Europe, Beiersdorf
– Gabor Kiss, director de Supply-Chain, METRO;
– Dagmara Glowacka, Global Logistics Director, Kongsberg Automotive;
– Alin Fetita, vicepreședinte executiv Chimica Group;
– Gökhan Çakmak, Global Logistics Director, Oriflame Cosmetics;
– Miroslav Skorepa, Logistics & Customer Service Director EMEA, Bacardi;
– Ferenc Lajko, CEO, Waberer’s International Zrt.
Aflați mai multe despre program
Aveți un proiect sau o soluție de care sunteți mândri?
Au mai rămas doar câteva zile în care vă puteți înscrie pentru Premiul de Excelență în Logistcă și Supply Chain Management în Europa Centrală și de Est, aflat, anul acesta, la a patra ediție. Acesta a fost fondat pentru a recunoaște și a promova proiecte de excepție din regiunea ECE, aflată în plină ascensiune, subliniind cele mai inovative și flexibile soluții.
Producătorii, retailerii și furnizorii de soluții din toate sectoarele industriale pot să își înscrie cele mai inovativeproiecte și metode până la data de 3 octombrie 2016.
Aflați mai multe despre cerințe
Pentru informații suplimentare, puteți contacta:
Katy Säurich
Head of Production & Operations la TEG The Events Group
Tel: + 36-1-219-5725 | Email: katys@tegevents.eu