Decathlon și Sameday, parteneriat pentru îmbunătățirea experienței consumatorului

Decathlon, retailer de articole sportive din Europa, și Sameday, unul dintre liderii pieței locale de curierat, anunță dezvoltarea unui parteneriat care are ca obiectiv oferirea unei experiențe îmbunătățite clienților lor.

Din al doilea semestru al anului 2021, Sameday oferă pentru Decathlon servicii de livrare în easybox și door-to-door, contribuind la sprijinirea strategiei de dezvoltare e-commerce a retailerului și la asigurarea accesului clienților Decathlon la produsele comandate online.

Iată precizările transmise ZIUA CARGO:

„Un parteneriat de succes are la bază o serie de valori comune, iar, în cazul Sameday și Decathlon, printre acestea se numără orientarea către client, către mediu, dorința constantă de îmbunătățire și transparența în comunicarea cu consumatorii. Ne bucurăm să punem la dispoziția Decathlon expertiza și tehnologiile noastre de livrare și sunt sigură că, împreună, vom reuși să avem un impact pozitiv major, atât asupra experienței consumatorului, cât și asupra mediului.”, a spus Elena Stoica, Chief Commercial Officer, Sameday.

Misiunea noastra este de a face sportul accesibil cat mai multor romani intr-un mod sustenabil. Stim cat de importante sunt timpul si proximitatea in contextul actual si incercam, prin parteneriatul cu Sameday, sa aducem produsele noastre mai aproape de clienti, prin servicii de livrare mai rapide si mai confortabile. Ne dorim ca acestia sa se bucure de timpul castigat astfel in practicarea activitatilor sportive. Suntem asadar increzatori ca acest parteneriat va reprezenta un beneficiu major pentru clientii nostri.” a declarat Dragoș Brînza, digital leader Decathlon România.

Atât Sameday, cât și Decathlon își urmăresc cu seriozitate și consecvență angajamentele de responsabilitate socială, implicându-se activ în comunitate și în acțiunile de protecție a mediului.

Toți partenerii retailerului de articole sportive sunt evaluați și selectați în funcție de gradul lor de conformare la direcția sustenabilă a companiei. De asemenea, pentru un impact redus asupra mediului, Decathlon a eliminat complet utilizarea plasticului in impachetare pentru pachetele standard. Sameday și-a dovedit, de-a lungul anilor, preocuparea pentru reducerea amprentei de carbon și a luat măsuri constante, în acest sens. Astfel, compania de curierat folosește sisteme de contract management care reduc consumul de hârtie, ambalaje reciclabile și deține o flotă de 30 de mașini electrice. În plus, serviciul de livrare în lockerele easybox este cunoscut pentru beneficiile sale ecologice, întrucât reduce substanțial consumul de carburant al curierilor, dar și al consumatorilor.

Inovația și tehnologia – elementele-cheie ce îmbunătățesc experiența consumatorului

Sameday și Decathlon au dezvoltat ecosisteme de aplicații centrate în jurul experienței consumatorului, urmărind creșterea nivelului de satisfacție, în fiecare punct de contact cu brandul. Cele două companii beneficiază de centre logistice tehnologizate, ceea ce le asigură un nivel mare de productivitate și eficiență. În plus, orientarea Sameday către colectarea responsabilă și utilizarea eficace a datelor ajută compania să înțeleagă nevoile clienților și destinatarilor finali, să răspundă la ele în timp real și să se pregătească pentru viitor.

Ca urmare a acestui parteneriat, o parte dintre livrările Decathlon vor merge și către lockerele easybox. Cu peste 1.500 de puncte în România, serviciul oferă opțiuni de livrare și retur rapide, direct în locker, dar și acces la o interfață, dezvoltată de la 0 și îmbunătățită, de-a lungul timpului, pe baza feedback-ului utilizatorilor.  

Despre Decathlon România

Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, deține în momentul de față 28 de magazine la nivel național, la care se adaugă și platforma online, fiind prezent în retailul sportiv din România încă din 2009, cu aproximativ 1500 de colaboratori în 2021. Decathlon oferă iubitorilor de sport, articole și echipamente pentru mai mult de 80 de sporturi, conform celor mai înalte standarde de calitate și inovație din domeniu, păstrând în permanență obiectivul strategic de a face sportul accesibil cât mai multor români prin oferirea unui raport calitate – preț foarte bun.

Magazinele includ produse aparținând mărcilor proprii, precum: Quechua, Btwin, Domyos, Nabaiji, etc, dar și altor mărci internaționale, adresându-se atât începătorilor, cât și sportivilor de nivel avansat sau profesionist. Începând cu 2018, Decathlon produce produse marcă proprie inclusiv în trei unități din România, pentru drumeții montane și trekking (încălțăminte), dar și pentru ciclism (articole textile și biciclete pentru adulți și copii), vândute în întreaga Europă cu eticheta „Fabricat în România”. ”

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.