DKV Euro Service este din nou una dintre companiile din Germania care oferă cele mai bune servicii clienţilor. Participând pentru a doua oară la concursul “TOP SERVICE” al ziarului de afaceri german Handelsblatt, organizat în colaborare cu alți parteneri, furnizorul de servicii de transport a ocupat locul 7, ceea ce înseamnă că DKV a înaintat două poziţii faţă de anul trecut.
Un juriu independent format din oameni de afaceri şi experţi a oferit note maxime DKV pentru modul în care asigură serviciile clienţilor, precum şi nivelul ridicat de calitate al serviciilor. Clienții selectați aleatoriu au fost implicați într-un sondaj pentru a determina nivelul de orientare spre client al companiilor participante. Ulrich Wolter, Marketing Director şi Katrin Klein, Head of Customer Service D-A-CH au acceptat râvnitul premiu în cadrul unei gale desfăşurate în oraşul Pulheim, pe 27 aprilie 2017.
“Suntem mândri îndeosebi de faptul că ne-am îmbunătăţit poziţia în clasament cu două locuri faţă de anul trecut, iar acum ocupăm locul şapte. Este un rezultat important, în special prin prisma companiilor renumite care participă la această competiţie”, spune Katrin Klein, Head of Customer Service D-A-CH.
În opinia ei, motivele pentru această devansare sunt concentrarea pe clienţi și pe un nivel ridicat de digitalizare. De exemplu, din ce în ce mai mulţi clienţi DKV folosesc serviciile autonome oferite de companie. Ulrich Wolter, DKV Marketing Director completează: “Vocea clienților este prioritatea noastră principală și noi implementăm sistematic în toate domeniile ceea ce ei ne transmit. Cu alte cuvinte, nu numai că examinăm foarte atent cum să optimizăm punctele de contact dintre client și companie, ci şi cum să le implicăm în toate etapele ciclului de viață al produselor noastre.”
De exemplu, cu DKV BOX EUROPE compania intenționează să realizeze facturarea taxelor de plată pentru întreaga Europă, ca prim furnizor de servicii.
Mai multe detalii, la www.dkv-euroservice.com/ro/
Despre DKV Euro Service
DKV Euro Service este unul din liderii pieței de servicii din domeniile logistică şi transporturi, de aproximativ 80 de ani. De la 65.000 de puncte de acceptanţă ale partenerilor multibrand, care oferă servicii de alimentare fără numerar, în baza cardului, la servicii de taxe de drum și recuperarea TVA, DKV oferă o gamă de servicii pentru optimizarea costurilor şi managementul flotei la nivel european.
În 2016, DKV MOBILITY SERVICES GROUP a obținut o cifră de afaceri de 6,3 miliarde de euro, fiind prezentă în 45 de ţări. În prezent, peste 2,7 milioane de carduri DKV şi unități de bord pentru taxe de drum sunt folosite de peste 140.000 de clienţi. În 2016, DKV Card a fost numit pentru a 12-a oară cel mai bun brand la categoria de carduri de alimentare și servicii.