Un studiu realizat pe mai mult de 18.000 de șoferi arată că doar 16% dintre ei se abțin complet să folosească telefonul mobil atunci când se află la volan, se arată în cel mai recent Buletin TISPOL.
Aceasta este concluzia alarmantă a rezultatului studiului realizat de o firmă austriacă de tehnologie, care a evaluat comportamentul la volan al 18.626 de conducători auto din Europa și America de Nord care dețin telefon mobil.
În același timp, un procent semnificativ de 44% dintre ei au atenția distrasă de telefon pentru mai mult de 90% din timpul de conducere, iar 10% consumă pe telefon mai mult de 50% din timpul de conducere a mașinii.
Pentru CEO-ul Dolphin, Harald Trautsch, aceste numere suntun motiv de a acționa: „Chiar și sancțiunile mari nu contracarează curiozitatea înnăscută și nevoia noastră presantă de a comunica. De aceea, dorim să întoarcem mesele psihologic și să recompensăm persoanele care nu își folosesc telefoanele atunci când conduc”, a spus el.
„Cu aplicația Mobilio, șoferii câștigă puncte pentru minute fără distragere. Acestea pot fi schimbate pentru jetoane Mobilio și folosite pentru achiziții de pe piața Mobilio. Am început să oferim primele produse pe piața noastră în februarie și adăugăm constant mai multe produse și servicii în următoarele săptămâni și luni. Oferim, de asemenea, pluginuri pentru magazinele online de top, cum ar fi WooCommerce și Shopify, astfel încât alte companii să poată începe să accepte Mobilio ca mijloc de plată”, spune Harald Trautsch.
Aplicația Mobilio este disponibilă gratuit pentru telefoanele Apple și Android și este deja folosită de 200.000 de șoferi.