Ekol Logistics pătrunde pe piața din Suedia începând din ianuarie 2018, sub denumirea „Ekol Nordics”, “conform planurilor și strategiei de a deveni unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii logistice intermodale din Europa, dispunând de propriile resurse”.
Suedia este cea de-a 16-a țară în care există filiale Ekol.
„Ekol Nordics va oferi transport internațional în regim complet, parțial și de grupaj. Pentru început, vom conecta Țările Nordice cu Turcia, Orientul Mijlociu și țările în care există filiale Ekol. Următorul pas va fi să creăm conexiuni cu întreaga Europă”, a declarat Jarmo Halonen, Director Regional Ekol Nordics.
La început, Ekol se va concentra în această regiune pe industrii precum automotive, electronice, hârtie și lemn. Ekol deja deține o experiență vastă în aceste domenii, o dovadă fiind numeroasele premii pe care compania le-a primit de-a lungul timpului.
De asemenea, pentru a doua jumătate a anului 2018, Ekol Nordics plănuiește să furnizeze servicii de transport maritim pe distanțe scurte dinspre și către regiunea mediteraneană.
În comunicatul remis redacției se mai arată că “Ekol și-a asumat un angajament etic, conștientizând responsabilitatea pe care o are față de mediul înconjurător și comunitate. În calitate de deținător al 6 nave Ro-Ro, 2 porturi și operator de 48 de block trains pe săptămână, Ekol oferă servicii ecologice pentru a-și întări poziția în Europa. Datorită soluțiilor sale intermodale, Ekol salvează 365 000 de copaci pe lună (însemnând o pădure de dimensiunea a 850 de terenuri de fotbal) și suficient combustibil pentru 365 de călătorii în jurul lumii”.
„Am înființat filiala din Gothenburg, Suedia, cu scopul de a susține dezvoltarea întregii piețe nordice. Ne propunem, pentru următorii doi ani, să ajungem la un număr de 30 de angajați și la o cifră de afaceri anuală de 30 mil €”, a adăugat Jarmo Halonen.
Ekol pune la dispoziția clienților soluții moderne și inovatoare. Acest lucru este posibil și datorită propriului departament R&D în cadrul căruia peste 120 de angajați lucrează la peste 130 de proiecte diferite, cu scopul îmbunătățirii serviciilor și a eficienței. Rezultatele acestui departament ajută Ekol să se diferențieze de competitori.
„Ekol a decis să înființeze filială în Țările Nordice pentru a fi mai aproape de clienții din această regiune și a veni în întâmpinarea nevoilor lor. Este important de menționat că unul din block trains operate de Ekol pleacă din Trieste, Italia către Kiel, Germania și este dedicat volumelor pieței nordice. Avem în plan să mărim numărul și frecvența acestui tren în viitorul apropiat. Această conexiune intermodală leagă Țările Nordice de sudul Europei și Turcia”. – a declarat Wojciech Brzuska, Manager General Ekol Europa.
Despre Ekol:
Ekol, companie de logistică integrată, înființată în 1990, oferă cele mai înalte servicii de transport internațional de marfă, depozitare, distribuție internă, comerț international, servicii vamale, precum și servicii de supply chain management în filialele sale din 16 țări. Modelul de afaceri Ekol este susținut de acea inspirație tehnologică care îmbină mintea, inima și conștiința, oferind în același timp, în mod constant clienților săi soluții integrate, interconectate și inovatoare.
Ekol este întotdeauna cu un pas înainte și niciodată nu stabilește ceva ca fiind suficient de bun. Această abordare ne ajută să ne respectăm angajamentele față de clienții noștri și creează beneficii de mediu, financiare și sociale.
Ekol este unul dintre cei mai mari furnizorii de servicii logistice din Europa, cu centre de distribuţie de 1,000 000 de metri pătrați suprafață de depozitare în Turcia, Germania, Italia, Grecia, Franța, Ucraina, Bosnia-Herțegovina, România, Ungaria, Spania, Polonia, Cehia, Bulgaria, Iran și Slovenia și Suedia, folosind resurse proprii, precum 6 nave RO-RO, 48 block-trains pe săptămână și 5.500 de vehicule.
În îndeplinirea promisiunilor sale, cea mai mare putere a Ekol derivă din forța de muncă și puternica rețea de distribuție. O echipă multinațională cu peste 7.000 de membri este dedicată în totalitate pentru a oferi servicii impecabile și satisfacție clienților, jucând, astfel, un rol vital în povestea de succes Ekol.