Enel și-a premiat abonatul numărul 200.000

Enel-Client 200000 piata concurentialaEnel a atins pragul de 200.000 de clienți rezidențiali pe piata concurențială de furnizare de energie electrică – dublu față de noiembrie anul trecut – și îl premiază pe cel mai recent abonat.

Acesta locuiește în Furculești, județul Teleorman, și va beneficia de energie electrică gratuită timp de un an (toate taxele impuse de lege urmând a fi suportate de Enel).

“Suntem mândri că am atins pragul de 200.000 de clienți rezidențiali pe piața concurențială, ținând cont de faptul că această piață este din ce în ce mai competitivă și mai dinamică. Această realizare este confirmarea că Enel se diferențiază pe piață prin plasarea inovației și a clienților în centrul preocupărilor sale. Prin ofertele personalizate în funcție de nevoile clienților nostri și prin digitalizarea principalelor căi de interacțiune cu aceștia, am adus inovația mai aproape de consumatori, făcându-le viața mai ușoară”, a declarat Michele Grassi, Director General Enel Energie și Enel Energie Muntenia.

“Digitalizarea este un element-cheie al strategiei Enel, una dintre primele companii de utilități care a lansat pe piața din România factura electronică, o aplicație mobilă pentru suport clienți și un portal de self-service. Compania a făcut pași importanti în procesul de transformare digitală și comunicare pe mai multe canale, cu obiectivul asumat de a asculta mai bine clienții, pentru a putea satisface mai bine cerințele lor și pentru a aduce valoare adăugată prin serviciile furnizate”, se arată în comunicatul remis redacției.

“În luna februarie 2017, Enel a lansat o nouă campanie pentru promovarea celui mai nou serviciu – abonamentul Enel Fix Online – rezultatul eforturilor companiei de a veni în întâmpinarea nevoilor consumatorilor de astăzi, care își doresc să aibă o interacțiune simplă cu furnizorul de energie, pentru reducerea timpului alocat acestor activități. Clienții pot încheia acest abonament în orice moment și pentru orice zonă din România și pot efectua în mediul online toate operațiunile, de la încheierea contractului și până la plata facturii, pe site-ul www.enel.ro “, adaugă reprezentanții companiei.

Astfel, Enel pune la dispoziția clienților rezidențiali o gamă variată de produse personalizate, oferind predictibilitate prin prețuri fixe și o comunicare facilă cu clienții prin intermediul aplicației MyEnel disponibilă atât online, cât și pe dispozitive mobile: Enel Fix 24, Enel Simplu Anual și Enel Fix Online.

Mai multe detalii despre portofoliul de produse găsiți la https://www.enel.ro/enel-muntenia/ro.html pentru clienții Enel Energie Muntenia și la https://www.enel.ro/ro/clienti-oferte-rezidentiali-ee.html pentru Enel Energie.

Un adevărat promotor al transformării digitale pe piața de energie electrică, Enel a implementat anterior și alte inovații, printre care:

  • aplicația pentru dispozitive mobile MyEnel – prin care clienții pot gestiona singuri relația cu furnizorul de energie electrică, având posibilitatea să transmită indexul, să vizualizeze plățile, să acceseze istoricul facturilor, să plătească factura direct de pe telefonul mobil, să trimită sesizări furnizorului sau să obțină informații utile online
  • MyEnel Card – care permite plata simplă a utilităților. 

Mai mult, încă din 2014 compania a lansat oferte speciale pentru servicii cu valoare adăugată: Enel Asistență și Enel Asistență+, punând la dispoziția clienților pachete de asistență pentru instalația lor electrică interioară, servicii de lăcătușerie, reparații la instalațiile de apă și sanitare, printr-o rețea specializată de companii, realizată cu ajutorul partenerului Europ Assistance.

Enel este o companie energetică multinațională, jucând un rol important pe piețele globale de electricitate, gaze naturale și energii din surse regenerabile. Grupul Enel activează în peste 30 de țări de pe patru continente și are o capacitate instalată netă de producție de energie de circa 83 GW. Enel distribuie electricitate și gaze naturale printr-o rețea de peste 2 milioane km, are peste 65 de milioane de clienți casnici și companii în toată lumea, care reprezintă cea mai mare bază de clienți comparativ cu firmele europene din domeniu. Enel este cea mai mare companie integrată de utilități din Europa după capitalizarea de piață și una dintre primele companii de electricitate de pe continent în ceea ce privește capacitatea instalată și EBITDA raportat.

Prezentă pe piața din România încă din 2005, Enel este, în acest moment, cel mai mare investitor privat în domeniul energetic, cu operațiuni în sectorul distribuției si furnizării de electricitate, dar si al producției de energie electrică din surse regenerabile. Enel are peste 3.100 de angajați în România și oferă servicii unui număr de 2,8 milioane de clienți din trei zone importante ale țării: Muntenia Sud (inclusiv București), Banat și Dobrogea, acoperind o treime din piața locală de distribuție. Enel continuă dezvoltarea unui program de investiții pentru îmbunătățirea calității serviciilor, a siguranței și performanței rețelelor și implementarea pe plan local a standardelor de mediu ale grupului Enel.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.