Eurolines, unul din cei mai mari operatori de transport internațional cu autocarul din România, anunţă semnarea unui nou parteneriat cu PayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail. Astfel, călătorii care aleg oricare din cele peste 400 de destinații europene operate săptămânal de Eurolines pot plăti, de acum, sumele aferente biletelor de autocar în oricare dintre cele peste 11.300 magazine partenere PayPoint din toată România.
Prin semnarea acestui parteneriat, PayPoint își extinde gama de parteneri din domeniul serviciilor de transport. Acesta este un nou pas important realizat de companie în direcţia dezvoltării portofoliului pe segmente de plăţi din ce în ce mai variate, pentru a oferi consumatorilor cât mai multe servicii de care au nevoie, unde au nevoie.
Avantajul practic pentru călătorii Eurolines este că îşi pot rezerva biletul de oriunde din țară, printr-un simplu apel telefonic și achită contravaloarea călătoriei simplu, sigur şi rapid, la cel mai apropiat punct PayPoint, fără un comision suplimentar.
Pentru a putea achiziţiona biletele de autocar, clientul îşi face rezervarea telefonic la oricare agentie Eurolines sau online (alegând metoda de plată PayPoint disponibilă pe site); se deplasează în cel mai apropiat magazin PayPoint fie cu înștiințarea de plată cu cod de bare (primită prin email) fie cu codul de rezervare primit prin SMS. În magazinul partener PayPoint vânzătorul scanează documentul de plată sau introduce pe terminal codul de rezervare, încasează banii în numerar şi înmânează pasagerului la final un bon emis de terminal cu toate detaliile tranzacţiei (data plăţii, suma, locaţia, furnizorul, etc).
“Parteneriatul pe care l-am agreat cu PayPoint a venit într-un moment în care cererea pentru transportul cu autocarul este în creștere, pasagerii provenind atât din mediul urban căt și din mediul rural, motiv pentru care dorim să oferim clienților încă o posibilitate sigură de a efectua plata pentru biletele rezervate. Astfel, pasagerul sună în oricare din cele 80 de Agenții Eurolines sau TUI TravelCenter, intră în legătură cu un consultant, care îi va oferi toate informațiile de care are nevoie, îi operează rezervarea biletelor iar pentru plata acestora se va prezenta în cel mai apropiat punct PayPoint“, a declarat Cosmin Marinof, Director Vânzări Eurolines.
“Obiectivele noastre au fost dintotdeauna clare: să le oferim românilor cea mai variată gamă de plăți sigure şi rapide, în cea mai mare rețea de magazine partenere. Am dezvoltat un portofoliu foarte variat, care acum se apropie de 140 de furnizori și o rețea de peste 11.300 magazine partenere amplasate acolo unde consumatorii au nevoie. Acum anunțăm al doilea partener din categoria operatorilor de transport și suntem convinși că și pasagerii Eurolines vor aprecia beneficiile sistemului nostru, faptul că își pot plăti biletele de autocar în magazine partenere PayPoint aflate în apropiere, cu program prelungit, în care își fac și cumpărăturile“, a declarat Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România.
Acest parteneriat aduce un nou partener din industria transporturilor în portofoliul de parteneri PayPoint. Pe lângă biletele de autocar emise de Eurolines, consumatorii pot face o gamă largă de plăţi în magazinele partenere PayPoint precum: contravaloarea rovinietei, facturile pentru utilităţi, servicii de securitate, bilete de avion, facturile emise de operatorii de telefonie, internet şi cablu, asigurări şi rate, pot realiza operaţiuni de încărcare electronică sau transfer de bani, în locaţii PayPoint selecţionate.
Grupul Eurolines este alcătuit din 21 de companii și a avut în anul 2016 o cifră de vânzări în creștere cu 13% comparativ cu 2015 ajungând astfel la 125 milioane euro. Consolidarea de lider al pieţei de turism şi transport, vizând o creştere de 12% a vânzărilor, comparativ cu 2016, până la nivelul de aproximativ 140 milioane euro este unul dintrrâe obiectivele Grupului Eurolines în 2017.