Eurowag și-a modernizat portalul pentru clienți, cu o actualizare majoră. Compania oferă o hartă îmbunătățită a rețelei de acceptare, inclusiv navigare personalizată pentru camioane, cu timpi de răspuns mai rapizi, design adaptabil diferitelor ecrane și noi funcții de hărți în portalul clienților.
Precizările transmise ZIUA CARGO:
Eurowag, principalul furnizor european de soluții integrate de transport rutier comercial, lansează a portalului său pentru clienți. Proiectat pentru clienții Eurowag, portalul oferă acum timpi de răspuns mai rapizi, un design adaptabil pentru o utilizare facilă inclusiv pe telefoanele mobile și, cel mai important, o funcționalitate îmbunătățită a hărților.
Datorită hărților actualizate, clienții Eurowag vor avea o orientare mult mai ușoară în rețeaua de acceptare a companiei. Aceasta include nu numai mii de stații de service din toată Europa, ci și spălătorii auto, servicii de curățare a rezervoarelor și parcări, datorită cooperării cu partenerul Travis. Hărțile vor oferi, de asemenea, informații mai detaliate despre anumite stații de service, inclusiv locațiile exacte, prețurile curente ale carburantului și AdBlue și alte servicii. Navigația a fost, de asemenea, actualizată pentru a ține cont de nevoile camioanelor și pentru a ține cont de limitele de greutate a podurilor sau de restricțiile de înălțime atunci când planificați o rută prin tuneluri.
„Dorim cu orice preț ca utilizarea portalului clienților să fie intuitivă, eficientă și practică pentru clienții noștri. Prin urmare, toate noile funcționalități sunt adaptate nevoilor transportului comercial de mărfuri. Cu hărțile îmbunătățite, puteți fi sigur că ruta planificată este potrivită pentru camionul dvs. specific și că nu veți întâmpina niciun inconvenient pe parcurs. Știm din experiență că restricțiile de greutate și înălțime de pe traseu sau prea puține locuri de parcare pot face călătoria foarte dificilă pentru camioane. Mai mult, majoritatea celorlalte sisteme de navigație nu țin cont de acești parametri”, explică avantajele hărților actualizate, Jiří Orság, product owner la Eurowag.
În plus, clienții își pot crea pe hărți o listă cu opririle preferate și va fi mai ușor să țină evidența stațiilor folosite prin notificări sau să planifice realimentarea într-o anumită zonă și la cele mai bune prețuri. Întregul portal al clienților este acum mai stabil, cu o interfață de utilizator intuitivă, timpi de răspuns mai rapizi și, cel mai important, un design adaptabil care îl face ușor de utilizat chiar și pe un telefon mobil.
Principalele noutăți pe portalul client:
- Harta rețelei de acceptare îmbunătățită
– Prezintă acum și serviciile rețelei partenere Travis, cum ar fi spălătorii auto, curățarea rezervoarelor și parcări
– Are informații detaliate despre benzinării, inclusiv locația, prețurile la carburant și alte servicii
– Planificarea rutei cu privire la parametrii camionului
- Timp de răspuns mai rapid și o mai bună stabilitate a portalului
- Designul adaptabil permite ca portalul clientului să fie utilizat pe un telefon mobil
- Posibilitatea de a crea o listă de benzinării și alte stații preferate
- Notificări ușor de configurat, de exemplu atunci când realimentați la o anumită stație de service
Portalul client e un serviciu pentru clienții Eurowag. Noile funcționalități sunt disponibile după conectarea cu un nume de utilizator și o parolă.
Despre Eurowag
Eurowag furnizează, de mai bine de 25 de ani, servicii integrate de mobilitate și plată companiilor internaționale de transport. Este una dintre companiile cu cea mai rapidă creștere din Europa. Misiunea sa este de a face operarea a milioane de camioane care traversează Europa mai curată, mai corectă și mai eficientă. În acest scop, Eurowag oferă clienților săi produse și servicii bazate pe tehnologii digitale moderne, de la plăți pentru combustibili convenționali și alternativi, încărcare pentru vehicule electrice și plata taxelor, la rambursări de taxe, telematică și navigație, până la o gamă de servicii financiare și consultanță pentru mobilitate curată. .
Eurowag sprijină, de asemenea, inovația în filantropie. Ca parte a proiectului Philanthropy and You, la care ¾ dintre angajații companiei participă în mod regulat, fiecare angajat Eurowag primește un buget individual pentru filantropie, precum și încredere deplină în modul în care sunt gestionați banii. Proiectul a inspirat deja mai multe alte mari corporații IT să facă ceva similar. Pentru mai multe informații, vizitați www.eurowag.com