FAN Courier a investit, anul acesta, 4 milioane de euro pentru înlocuirea integrală a flotei de PDA-uri (dispozitive mobile de tip „enterprise”), ca parte integrantă a unui amplu proces de modernizare tehnologică.
Noile echipamente vor intra în dotarea curierilor FAN până la jumătatea lunii octombrie și vor conduce deopotrivă la creșterea productivității activității curente și a calității serviciilor prestate, se arată în comunicatul transmis ZIUA CARGO.
„Până la jumătatea lunii octombrie, vom încheia procesul de înlocuire a vechilor terminale mobile din dotarea curierilor cu un nou echipament performant, capabil să susțină dezvoltările ulterioare precum și creșterea productivității. Am achiziționat 3.700 de dispozitive noi care le vor înlocui pe cele actuale și, în același timp, am dezvoltat o nouă aplicație de curierat care va rula pe noile terminale. Noua soluție de care curierii noștri vor beneficia în teren este mult mai flexibilă, aduce o îmbunătățire a experienței utilizatorilor și va permite creșterea calității serviciilor”, a declarat Daniela Catrinoiu, Chief Information Officer FAN Courier.
Înlocuirea dispozitivelor PDA face parte dintr-un amplu program de ”upgrade tehnologic” pe care FAN Courier l-a demarat în contextul accelerării proceselor de digitalizare și robotizare. Prin intermediul PDA-urilor, curierii primesc și transmit în timp real din teren informații despre livrări și comenzi către sistemele centrale ale FAN sau emit documente de transport sau de încasare.
Investiția în PDA-uri și tehnologizare însumează aproape o cincime din totalul investițiilor pe care FAN Courier le-a bugetat pentru anul 2020, ținând cont inclusiv de noul context economic de piață, generat de criza SARS-COV2.
FAN Courier estimează pentru 2020 un buget de 24 milioane de euro, 12 milioane de euro fiind alocați construcției și dezvoltării spațiilor pe care le deține sau exploatează compania iar alți 6,4 milioane de euro fiind folosiți pentru întreținerea și modernizarea flotei auto.
Noile PDA-uri, pentru care compania a alocat 4 milioane de euro, fac parte din clasa ”enterprise”, cu fiabilitate superioară, beneficiază de un design și un soft facil și aduc îmbunătățiri pentru optimizarea proceselor cat si pe partea de comunicare date din teren către sistemele centrale deci, implicit și pentru clienți. Noua aplicație oferă o flexibilitate extrem de utilă pentru dezvoltările ulterioare ale soluției implementate.
Despre FAN Courier
” Oriunde, cu plăcere.”
FAN Courier este o companie cu capital integral românesc, fondată în 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Pătrășcanu. FAN Courier a devenit în 2006 liderul pieței românești de curierat, poziție consolidată constant datorită investițiilor și serviciilor cu valoare adăugată noi, introduse permanent.
FAN Courier deservește cei peste 50.000 de clienți, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 6.850 de colaboratori și a unei flote auto de peste 4.200 de autovehicule.
Serviciile FAN Courier de expediere și livrare în sistem “door to door” sunt disponibile atât la nivel național, numărul de localități deservite fără km suplimentari crescând permanent, cât și la nivel internațional prin parteneriate solide.
Distincțiile obținute constant în ultimii ani de compania FAN Courier reprezintă o recunoaștere a performanței de afaceri, a implicării în dezvoltarea economică a României, a responsabilității în fața comunitățiiși a implicării acționarilor fondatori în educarea viitoarei generații de antreprenori.
În 2019 și 2017, FAN Courier a fost nominalizat și a câștigat primul loc în Top 15 Superbrands România, fiind pentru a doua oară în istoria de peste 10 ani a premiilor când un brand românesc ocupă locul fruntaș în clasament și pentru prima oară când o companie câștigă titlul de două ori consecutiv. În plus, constant, FAN Courier se numără printre companiile incluse în Topul celor mai puternici jucători din economie, realizat de diferite organizații și publicatii de business recunoscute în România: locul 1 înTopul Național al Firmelor Private din România, la categoria întreprinderi mari, realizat de Camera de Comerț și Industrie a României, locul 3 în Topul Național al Firmelor Private, categoriile Performanță Globală și Productivitate Întreprinderi Mari, locul 12 în Topul celor mai cunoscute și longevive branduri românești, realizat anual de publicația BIZ și Best Courier Company, acordat în cadrul GPeC în perioada 2015-2019 și Courier Company of the Year în cadrul Galei Premiilor Industriei de Curierat în 2014-2019.