FAN Courier, liderul pieței locale de curierat, este prima companie de curierat din România care introduce plata cu cardul la livrare în sistem multi-banking. Începând de săptămâna aceasta, curierii FAN oferă clienților, persoane fizice sau juridice, opțiunea de a achita contravaloarea transportului, folosind un card emis de una dintre băncile active în România, plata electronică a rambursului urmând să fie implementată în perioada imediat următoare.
”Plata cu cardul este rezultatul unui efort colectiv de peste 2 ani și, totodată, este răspunsul nostru la cererile clienților exprimate în ultima perioadă. Suntem convinși că va fi o soluție acceptată rapid atât de comercianții parteneri cât și de o bună parte a celor câteva zeci de mii de clienți cu care relaționăm constant, pe parcursul anului”, a declarat Felix Pătrășcanu, Managing Partner FAN Courier.
Programul de plată electronic va fi implementat în două etape, prima care a debutat în București începând din această săptămână, oferind clienților posibilitatea de a achita doar contravaloarea serviciului de transport. Pentru a beneficia de această opțiune, clientul trebuie să solicite opțiunea de plată cu cardul a contravalorii transportului în momentul recepționării expediției. Ulterior, pe măsură ce va crește numărul comercianților parteneri FAN Courier ce vor agrea și încasarea contravalorii produselor comercializate, curierii vor putea încasa prin POS Mobil și rambursul. În acest sens, clientul expeditor va trebui să aleagă opțiunea de plată cu cardul, rambursarea banilor în cont fiind condiționată de acordul expeditorului în acest sens, prin semnarea unui act adițional cu FAN Courier și a unuia cu banca parteneră. Soluția de plăți mobile dedicată FAN Courier a fost proiectată, dezvoltată și implementată de SymphoPay.
Spre deosebire de alte soluții existente în piață, FAN Courier este prima companie de curierat care introduce plata cu cardul la livrare pentru orice bancă acceptatoare. Astfel, comercianții și partenerii FAN Courier, care vor accepta această modalitate de încasare a rambursurilor, vor putea să folosească un flux direct de decontare în băncile care vor intra în parteneriat, beneficiind astfel de flexibilitate și control în gestionarea întregului proces. Primul partener în acest sens este Banca Transilvania, intersectarea portofoliului comun de clienți atât din mediul online cât și fizic realizând o sinergie optimă pentru acest proiect.
Noul sistem prezintă și avantajul că plata prin card nu generează clientului costuri suplimentare mai mari decât cele pe care le are la orice altă tranzacție prin intermediul băncii cu care lucrează.
”Este cea mai modernă și transparentă soluție de achitare a contravalorii serviciilor noastre și a produselor achiziționate, este un câștig pentru toate părțile implicate. Serviciul de livrare va deveni mai eficient, timpul alocat predării expediției se va reduce semnificativ, comercianții își vor recupera contravaloarea produselor comercializate mai rapid iar curierii noștri vor fi mai puțin expuși riscurilor generate de manipularea unor sume mari de bani”, a adăugat Felix Pătrășcanu, Managing Partner FAN Courier.
Plata cu cardul a fost, de altfel, una dintre principalele cerințe exprimate de companii în ”Studiul anual privind performanța companiilor”, realizat de GfK. Conform datelor de la finalul anului trecut, mai mult de jumătate dintre cei chestionați și-au exprimat intenția de a accepta plata cu cardul prin curier. În prezent, 86% dintre livrări se achită cash, curierii rulând zilnic cu sume impresionante de bani.
Despre FAN Courier
”Oriunde, cu plăcere”
FAN Courier este o companie cu capital integral românesc, fondată în 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Pătrășcanu. FAN Courier a devenit în 2006 liderul pieței românești de curierat, poziție consolidată constant prin intermediul investițiilor și serviciilor cu valoare adăugată noi, introduse permanent.
FAN Courier deservește cei peste 30.000 de clienți, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 5,300 de colaboratori și a unei flote auto de peste 3,200 de autovehicule.
Serviciile FAN Courier de expediere și livrare în sistem ”door to door” sunt disponibile atât la nivel național, numărul de localităti deservite fără km suplimentari crescând permanent, cât și la nivel internațional prin parteneriate solide.
Distincțiile obținute constant în ultimii ani de compania FAN Courier reprezintă o recunoaștere a performanței de afaceri, a implicării în dezvoltarea economică a României, a responsabilității în fața comunității și a implicării acționarilor fondatori în educarea viitoarei generații de antreprenori.
Anul acesta, FAN Courier a fost nominalizat si a castigat primul loc in Top 15 Superbrands Romania 2017, fiind pentru a doua oara in istoria de peste 10 ani a premiilor cand un brand romanesc ocupa locul fruntas in clasament.
În plus, constant, FAN Courier se numără printre companiile incluse în Topul celor mai puternici jucători din economie, realizat de diferite organizații și publicații de business recunoscute în România: locul 1 în Topul Național al Firmelor Private din România, la categoria Întreprinderi mari, realizat de Camera de Comerț și Industrie a României, locul 6 în Topul Național al Firmelor Private, categoriile Performanță globală și productivitate Întreprinderi mari, locul 12 în Topul celor mai cunoscute și longevive branduri românești, realizat anual de publicația BIZ; Best Courier Company, acordat în cadrul Romanian eCommerce Awards Gala 2016; Best Website, realizat de Govnet, Company of the Year 2016, realizat de Govnet.