FAN Courier lansează serviciul eBOX

  • eBOX permite clientilor sa-si controleze integral cumparaturile online

  • Serviciul este disponibil in 10 locatii din Bucurestie

FAN Courier, liderul pietei locale de curierat, lanseaza luna aceasta eBOX, optiunea de livrare a produselor comandate online, care permite clientilor sa preia integral controlul livrarilor si sa le ridice de la lockere cu acces 24/7. Noul serviciu, implementat in regim de pilot in Bucuresti, este o noua alternativa inteligenta a serviciului clasic de curierat, destinata persoanelor  care nu pot sau nu vor sa astepte curierul la adresa.

”eBOX este cea mai noua optiune de livrare pusa la dispozitia clientilor al caror apetit pentru cumparaturi online este nu doar in continua crestere ci se si intrepatrunde cu nevoia crescuta de mobilitate. Este o solutie facila prin care clientii, care nu vor sau nu pot astepta curierul la adresa, isi pot organiza programul zilei fara sa mai tina cont de ruta si programul acestora. Lockerele sunt amplasate in locuri cu acces 24/7, astfel coletul poate fi ridicat la orice ora, timp de 7 zile. Este de asemenea o solutie de eficientizare a livrarilor pentru noi, curierii nostri nemaifiind nevoiti sa revina la adresa de mai multe ori, pentru a putea efectua livrarea, daca la prima atingere clientul nu a fost gasit la adresa sau daca a cerut livrarea la o ora ce nu se afla in programul de lucru al curierilor”, a declarat Roxana Magopet, Marketing&PR Manager FAN Courier.

Clientul care face cumparaturi online va avea la dispozitie pe website-ul comerciantului partener optiunea de livrare eBOX si poate opta pentru aceasta solutie de livrare, alegand lockerul cu cea mai convenabila amplasare.

Pentru primul an de functionare, serviciul ofera doar optiunea de ”pick-up”, ceea ce inseamna ca destinatarul isi poate ridica expeditia deja achitata si fara ramburs.  Ulterior, FAN Courier va introduce optiunea de ”drop off”, permitand clientilor sa si trimita colete sau plicuri.

”Clientul isi poate alege locker-ul amplasat in cel mai convenabil loc de ridicare. Am instalat deja primele 10 lockere din Bucuresti langa intrarea in Mall Promenada si statiile Petrom Muncii, Dr. Herescu, Drumul Taberei (Brasov), Brancoveanu, Militari, Fundeni, Ferentari, Virtutii si Straulesti”, a explicat Roxana Magopet.

Odata lansata comanda online si aleasa optiunea de livrare, expeditiile sunt preluate de reprezentantii FAN Courier si, intr-un termen mediu de 24 de orem sunt depuse de acestia in lockerele eBOX alese de clienti. La expeditor, sistemul eticheteaza automat trimiterea dupa dimensiune(S, M, L) iar in momentul in care este intocmit AWB-ul, in sistemul FAN Courier se rezerva o caseta in functie de marimea aleasa.

Imediat ce expeditiile sunt disponibile in automate, destinatarii primesc prin SMS sau email un cod secret de colectare (PIN) dar si alte informatii necesare ridicarii expeditiilor.

Tot ceea ce au de facut clientii este sa introduca pe ecranul tactil al lockerelor, codul PIN primit prin SMS/email plus numele si semnatura; operatiunile pe care acestia trebuie sa le efectueze la terminale sunt intuitive si foarte usor de parcurs.

La plecarea din depozitul FAN Courier, sistemul avertizeaza lockerul, astfel ca de la depunerea trimiterii, sistemul are deja toate datele despre coletul care trebuie predat, identitatea curierului si parola cu care acesta deschide si inchide eBOXul.

Ajuns la locker, curierul se identifica cu ID si parola, se logheaza si selecteaza optiunea de predare colete.  Dupa ce preda coletul, compartimentul  se inchide iar sistemul genereaza automat un cod unic de colectare care este trimis beneficiarului prin email si SMS.

Curierul nu poate depune o alta trimitere intr-un compartiment decat dupa ce prima depunere este perfect securizata. In cazul in care clientul a selectat eronat dimensiunea coletului, curierul are posibilitatea de a alege manual un alt compartiment.

Pe baza SMS-ului sau a emailului primit, clientul isi poate ridica trimiterea de la lockerul pe care l-a ales: tasteaza codul unic de colectare primit, semneaza electronic pe ecranul tactil si isi ridicaexpeditia.

Optiunea  eBOX se bazeaza pe un mecanism facil si intuitiv de functionare si este perfect securizat, fiind produs de compania austriaca KEBA. Lockerele sunt instalate in zone controlate si sunt prevazute cu alarma si sisteme antiefractie.

„Serviciul eBOX este bazat pe experienta KEBA de 16 ani in domeniul automatizarii serviciilor logistice prin proiecte desfasurate in intreaga lume. Astazi, KEBA este lider de piata cu mai mult de 5.000 de sisteme instalate. Sutem mandri ca alaturi de FAN Courier am construit acest proiect inovator ce va aduce clientilor o experienta sigura, placuta si comoda atunci cand se bucura momentul cumparaturilor”, a declarat Elena Ionescu Turda, Director General al KEBA Romania.

Despre FAN Courier

” Oriunde, cu placere

FAN Courier este o companie cu capital integral romanesc, fondata in 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai si Felix Patrascanu. FAN Courier a devenit in 2006 liderul pietei romanesti de curierat, pozitie consolidata constant prin intermediul investitiilor si serviciilor cu valoare adaugata noi, introduse permanent.

FAN Courier deserveste cei peste 40.000 de clienti, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 5,700 de colaboratori si a unei flote auto de peste 3,600 de autovehicule.

Serviciile FAN Courier de expediere si livrare in sistem ”door to door” sunt disponibile atat la nivel national, numarul de localitati deservite fara km suplimentari crescand permanent, cat si la nivel international prin parteneriate solide.  

Distinctiile obtinute constant in ultimii ani de compania FAN Courier reprezintao recunoastere a performantei de afaceri, a implicarii in dezvoltarea economica a Romaniei, a responsabilitatii in fata comunitatii si a implicarii actionarilor fondatori in educarea viitoarei generatii de antreprenori. Anul acesta FAN Courier a fost nominalizat si a castigat primul loc in Top 15 Superbrands Romania 2017, fiind pentru a doua oara in istoria de peste 10 ani a premiilor cand un brand romanesc ocupa locul fruntas in clasament. In plus, constant, FAN Courier se numara printre companiile incluse in Topul celor mai puternici jucatori din economie, realizat de diferite organizatii si publicatii de business recunoscute in Romania: locul 1 in Topul national al firmelor private din Romania, la categoria Intreprinderi mari,  realizat de Camera de Comert si Industrie a Romaniei, locul 6 în Topul national al firmelor private, categoriile Performanta globala si productivitate Intreprinderi mari,  locul 12 în Topul celor mai cunoscute si longevive branduri romanesti, realizat anual de publicatia BIZ; Best Courier Company, acordat în cadrul Romanian eCommerce Awards Gala 2016; Best Website, realizat de Govnet, Company of the Year 2016, realizat de Govnet.

Despre KEBA

„Automatizare prin inovatie”

KEBA este o companie privata fondata in 1968 in Linz Austria si detinuta integral de fondatorii sai pana in prezent. Sediul central se alfa in Linz, Austria alaturi de doua fabrici specializate pe productia de solutii de automatizare industriala, bancara, logistica, loteristica, electromobilitate si control termic.

La nivelul Grupului, KEBA detine subsidiare in Europa (Germania, Romania, Italia, Turcia, Olanda, Cehia), America, Asia (China, Taiwan, Japonia, Korea de Sud), o cifra de afaceri de aproximativ 200 mil EUR din care 20% alocati anual in Cercetare si Dezvoltare. Cu o cota de export de 85%, pietele principale sunt: Europa, Statele Unite ale Americii, Canada, China, Asia de Sud-Est.

In Romania activeaza din anul 2006 dezvoltand si implementand solutii de automatizare bancara si a serviciilor axate pe:

  • Sisteme de self-banking bazate pe tehnologia cash recycling
  • Sisteme automate de preluare si predare colete
  • Teminale loteristice
  • Statii de incarcare vehicule electrice si hibrid

Distinctiile obtinute de KEBA Group la nivel international sunt dovada vie a calitatii produselor si serviciilor oferite in intreaga lume. Premii precum World Mail Award in Gold Innovation KePol Packstation pentru serviciul de automatizare logistica sau Robotics Award – KeTop T10 (2014) pentru sistemele de operare mobila a robotilor industriali sunt doar cateva din palmaresul cu care KEBA Group se mandreste.

Local, KEBA Romania a fost desemnata castigatoare a premiului eProducts/Service pentru aplicatia bancara customizata KeFlex in cadrul Galei eFinance din 2009; Premiul eProvider pentru solutia de monitorizare si management al celei mai mari retele de ATM-uri din Romania; Premiul eMachines din 2015 pentru cresterea cu 35% a flotei de terminale KEBA in piata din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.