Flanco a încheiat primele șapte luni din acest an cu vânzări în o valoare de 650 de milioane de lei, în creștere cu 14% față de perioada similară din 2023.
Prin comparație, piața produselor electro-IT a crescut în valoare cu aproximativ 9%.
„După cinci ani cu evoluții de piață diferite, cinci ani în care comportamentul de consum s-a modificat semnificativ de cel puțin trei ori, primele șapte luni ale anului 2024 marchează o revenire semnificativă a interesului clienților pentru magazinele fizice. De altfel, magazinele fizice Flanco au o creștere de peste 20% față de perioada similară din 2023, aceasta venind după o altă creștere de 22%, în 2023 față de 2022. Piața de produse electronice și electrocasnice a crescut în perioada analizată cu 9% în 2024, față de 2023, și cu doar 3% în 2023, față de 2022”, a spus Dragoș Sîrbu, CEO Flanco.
Anul 2024 a fost marcat de proiecte importante pentru retailer. Repoziționarea ca prima rețea de magazine Smart Discounter din retailul electro-IT românesc si o nouă identitate de brand au presupus începerea unui proces complex de reamenajare a magazinelor, care se va întinde pe parcursul a trei ani.
În prima jumătate a anului, Flanco a deschis cinci noi magazine în orașe importante din țară, printre care al doilea magazin din Brașov, al doilea din Focșani, a patra locație în Pitești și a 11-a din Capitală. Totodată, retailerul a achiziționat primele sale două proprietăți de real estate, în care va dezvolta de la zero magazine tip greenfield.
„Până la finalul anului, vom lansa aplicația mobilă Flanco Buzz, vom finaliza reamenajarea tuturor magazinelor din centrele comerciale mari sub noua identitate de brand și vom deschide alte patru magazine Smart Discounter în orașe mari din țară”, a afirmat Dragoș Sîrbu.