După ce a reluat treptat cursele internaționale în mai multe țări din Europa, FlixBus anunță extinderea ofertei de călătorii din România. Începând cu luna iunie, românii vor putea călători din nou cu autocarele verzi spre țări precum Bulgaria, Slovacia, Cehia și Germania. În prezent, operatorului de servicii de mobilitate oferă curse internaționale spre Austria, Franța și Italia.
Odată cu noi relaxări ale măsurilor de călătorie și datorită unei situații epidemiologice îmbunătățite, nevoia de mobilitate este în creștere. Astfel, FlixBus anunță extinderea ofertei de călătorie începând cu data de 3 iunie. Toate destinațiile disponibile sunt deschise spre vânzare și pot fi deja rezervate prin intermediul site-ului sau aplicației FlixBus.
De la reluarea operațiunilor, în luna iunie anul trecut, FlixBus a oferit în permanență curse din și spre România pentru a deservi pasagerii care au o nevoie reală de călătorie spre Europa. Orașe precum Sofia, Varna, Bratislava, Praga, Hamburg sau Dortmund sunt din nou accesibile pasagerilor români prin intermediul curselor directe. Destinații europene importante precum Paris, München, Viena, Milano, Bordeauy sau Lyon rămân în continuare deservite de compania care operează cea mai lungă rețea de autocare din Europa.
Pe măsură ce rețeaua FlixBus continuă să repornească în tot mai multe state din Europa, pasagerii vor avea la dispoziție și multe alte destinații.Astfel, pasagerii au acces la o varietate de destinații prin intermediul unei singure interconexiuni.
Începând cu data de 3 iunie, FlixBus va relua operarea cursei București – Sofia cu o frecvență de 4 ori pe săptămână și Arad – Sofia, rută disponibilă de două ori pe săptămână. Oferta se extinde în perioada verii cu opțiuni de călătorie și pe rutele București-Varna. Călătorii care plănuiesc călătorii pe litoralul bulgăresc în această perioadă vor avea la dispoziție 2 curse săptămânale spre Varna.
Începând cu 4 iunie, oferta de călătorie spre Germania este de asemenea extinsă fiind adăugate plecări săptămânale către Dortmund și Hamburg, cu oprire în capitale europene precum Viena, Bratislava, Praga sau Berlin. În plus, FlixBus va oferi conexiuni din România spre aproape 20 de orașe din Germania.
„Datorită rețelei noastre internaționale suntem capabili să stabilim conexiuni internaționale în funcție de cererea venită din partea pasagerilor și să ne extindem treptat rețeaua. Pe măsură ce situația epidemiologică se îmbunătățește și se apropie sezonul estival, dorim să garantăm un număr mai mare de plecări către și din unele orașe europene, cât și posibilitatea de a călători în siguranță și confort. În ciuda numeroaselor limitări și dificultăți cauzate de pandemie, sperăm să putem răspunde din ce în ce mai mult nevoilor pasagerilor noștri, oferind treptat o gamă mai largă de călătorii către și din întreaga Europa”, a declarat Adrian Rășoiu, reprezentant FlixBus România.
Măsuri stricte de igienă la bord
Pentru a relua operațiunile în mod sigur, FlixBus a implementat măsuri stricte de igienă și siguranță. Aceste măsuri vor continua să fie respectate la bordul autocarelor verzi, urmând regulile impuse de experții în domeniul sănătății și de autoritățile naționale.
Astfel, toate autocarele vor fi dezinfectate complet după fiecare călătorie. Controlul digital al biletului și prezența dezinfectantului pentru mâini în autocar sunt alte două proceduri care au fost implementate de către FlixBus. În zonele de așteptare, precum și în timpul îmbarcării și debarcării, trebuie menținută distanța de siguranță de 1,5 metri, care a devenit o practică standard.
Purtarea unei măști care să acopere nasul și gura este obligatorie în momentul îmbarcării, debarcării și pe durata întregii călătorii. Pasagerii FlixBus primesc instrucțiunile de siguranță împreună cu biletul atunci când achiziționează biletul online. De asemenea, soferii de autocar vor explica aceste măsuri înainte de începerea călătoriei.
„Echipa noastră a dezvoltat un concept de igienă și siguranță care permite pasagerilor să călătorească în siguranță, chiar și în contextul actual. Îndemnăm pasagerii să respecte aceste măsuri preventive, să urmeze indicațiile oferite la bord și, cel mai important, să se informeze în legătură cu politica de călătorie pentru fiecare țară de destinație. Ne dorim să putem oferi o alternativă de călătorie sustenabilă și accesibilă pentru pasagerii români, o ofertă extinsă pentru vară și să le asigurăm o experiență de călătorie sigură “, menționează Adrian Rășoiu.
Operațiuni reluate în tot mai multe țări din Europa
Pe lângă România, FlixBus a reluat călătoriile cu autocarul în mai multe țări precum Germania, Polonia, Italia, Marea Britanie, Franța sau Bulgaria. Pasagerii care doresc să călătorească pe rute internaționale sunt îndemnați să se informeze în avans despre condițiile de călătorie în țara de destinație.
Despre FlixBus
FlixMobility este un furnizor de servicii de mobitate care oferă noi alternative de călătorie convenabile, accesibile și ecologice prin intermediul brandurilor FlixBus și FlixTrain. Datorită unui model de afaceri unic și tehnologiei inovatoare, start-upul a reușit să operezecea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa și a lansat primul tren verde pe distanțe lungi în 2018 cât și proiecte pilot pentru autocare electrice în Germania și Franța. Din 2013, FlixMobility a revoluționat modul în care călătorimîn Europa și a creat mii de sluje în industria mobilității. În 2018, FlixMobility a lansat FlixBus USA pentru a aduce alternative de călătorie în Statele Unite ale Americii.
Din birouri sale din Europa și din Statele Unite ale Americii, echipele FlixBus se ocupă de planificarea rețelei, de relațiile cu clienții, de managementul calității, de marketing și de vânzări, precum și de dezvoltarea activității și a tehnologiei. Flota verde FlixBus este operată de parteneri regionali și întreprinderi mici și mijlocii, în timp ce FlixTrain operează în colaborare cu companii feroviare private. Prin intermediul acestor parteneriate, inovația, spiritul antreprenorial și un brand internațional puternic se alătură experienței și tradiției. Combinația unică de start-up tech, platformă de e-commerce și companie tradițională de transport au adus FlixMobility în poziția de lider care își propune să schimbe permanent industria de mobilitate din Europa.