FlixBus crește frecvența, de Paște; noi destinații spre Țările Nordice

FlixBus va crește frecvența curselor cu autocarul din și spre România, cu ocazia Sărbătorilor de Paște, odată cu relaxarea restricțiilor COVID-19 și revenirea cererii de călătorie. Din martie, compania are parteneriat cu Comate pentru conexiuni din România spre Suedia și Danemarca, iar în 7 aprilie va lansa rute interne în Canada.

Precizările transmise ZIUA CARGO:

În ultimele săptămâni, compania care operează cea mai mare rețea de transport cu autocarul pe distanțe lungi din Europa a înregistrat o creștere a cererii de călătorii, iar perioada dinaintea vacanței de Paște se anunță a fi una aglomerată. Astfel, operatorul este pregătit să ofere opțiuni de călătorie sustenabile, accesibile și confortabile pentru cei care plănuiesc să se întoarcă acasă și să petreacă sărbătorile alături de familie.

Începând cu mijlocul lunii aprilie, călătorii vor avea la dispoziție mai multe curse care fac legătura între România și țări precum Ungaria, Austria, Cehia, Franța, Belgia și Germania. Pentru a face față cererii ridicate din această perioadă, furnizorul de mobilitate a mărit frecvența unor conexiuni populare precum: Târgu-Mureș-VienaSibiu-VienaTimișoara-PragaBucurești-Sofia, cât și pentru cursele spre BordeauxRennesDortmundHamburg sau Bremen.

Adrian Rășoiu, reprezentantului FlixBus România: „Ne mărim oferta de călătorie deoarece observăm că numărul rezervărilor este în creștere și pasagerii se reîntorc la planificarea din timp a călătoriilor. Interesul în creștere pentru mijloacele de transport în comun poate fi și o posibilă consecință a creșterii prețurilor la carburanți. O piață competitivă și un cadru legislativ flexibil creează un context favorabil pentru ca tot mai mulți pasageri să opteze pentru transportul în comun, o alternativă mai prietenoasă cu mediul decât avionul sau autoturismul personal. Obiectivul FlixBus este acela de a oferi cele mai accesibile și sustenabile servicii de mobilitate, un aspect din ce în ce mai relevant în situația actuală.”

Cele mai aglomerate zile sunt cele dinaintea Paștelui și după încheierea vacanței, iar cursele care conectează orașele din Transilvania cu Viena și Budapesta sunt printre cele mai rezervate în această perioadă.

Fiind o companie de tehnologie în acest sector, FlixBus monitorizează îndeaproape fluxul de pasageri și cererea, având expertiza și posibilitatea de a reacționa anticipativ la cererea în continuă schimbare. Astfel, comparativ cu aceeași perioadă din 2021 furnizorul de servicii de mobilitate raportează o creștere semnificativă a cererii de călătorie dinspre și spre România.

Anul acesta, orașele europene care au atras, între altele, cei mai mulți pasageri FlixBus au fost: Budapesta, Sofia, Viena, Lyon și Rennes. București, alături de orașe din vestul țării precum Târgu Mureș, Cluj-Napoca și Timișoara au fost cele mai vizitate de pasagerii care au călătorit cu autocarele verzi spre România.

În prezent, FlixBus oferă curse internaționale directe din România din peste 100 de localități spre 14 țări din Europa.

Parteneriat FlixBus-Comati: Conexiuni din România spre Suedia și Danemarca

Din luna martie, primele conexiuni din România spre Suedia și Danemarca sunt disponibile în rețeaua FlixBus în urma parteneriatului încheiat cu transportatorul local Comati, un operator consacrat pe segementul călătoriilor internaționale spre Țările Nordice. Pasagerii au la dispoziție curse spre 15 orașe din Suedia și 18 destinații din Danemarca. Cursele sunt disponibile din aproximativ 60 de orașe din România.

Printre orașele deservite se numără Malmö, Göteborg, Stockholm, Arhus sau Copenhaga, dar și localități mai mici precum Ljungby, Nyborg sau Aabenraa. Conectarea orașelor mici și mijlocii, cât și oferirea de opțiuni de mobilitate pentru locuitorii acestora spre Europa reprezintă un obiectiv important pentru ambele companii. 

La nivel european, doar 20% din rețeaua FlixBus reprezintă orașe mari cu o populație de peste 100 de mii de persoane, în timp ce aproximativ 40% reprezintă orașe mici (cu o populație sub 20,000 de locuitori).

Modelul de afaceri FlixBus se bazează pe o colaborare la nivel internațional cu companiile locale de transport. Cu ajutorul partenerilor locali, FlixBus a dezvoltat cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa și a devenit al doilea cel mai mare jucător de pe piața din SUA.

Călătoriile pot fi deja rezervate prin intermediul site-ului sau aplicației FlixBus, din agențiile de turism partenere FlixBus, cât și de pe site-ul Comati.

Expansiunea globală continuă: Rute interne în Canada, din 7 aprilie

FlixBus va începe să opereze primele rute interne în Canada pe data de 7 aprilie. Pe lângă o rută expres între Ottawa-Toronto, FlixBus va opera în Canada și linia Niagara Falls-Toronto, precum și o linie locală extinsă cu opriri în Waterloo (Universitatea din Waterloo), Kitchener, Guelph, Mississauga și Toronto. FlixBus a intrat pe piața din Statele Unite în 2018 și avea planuri de extindere în Canada, însă acestea au fost amânate din cauza pandemiei COVID-19. Începerea serviciului domestic din Ontario este doar prima fază a extinderii rețelei, rute transfrontaliere către și dinspre SUA fiind planificate pentru vara anului 2022.

André Schwämmlein, fondator și CEO al FlixBus: „FlixBus oferă călătorii sustenabile, confortabile, accesibile și ușor de utilizat pentru toată lumea. Succesul nostru în Europa și creșterea continuă în SUA, Brazilia și acum în Canada demonstrează că printr-o abordare inteligentă și un produs calitativ FlixBus poate schimba la nivel global modul în care călătorim și poate ajuta cât mai multe persoane să descopere beneficiile transportului public și sustenabil.”

FlixBus aduce un mix unic de start-up tech, platformă de e-commerce și servicii de mobilitate sustenabile pentru călători. Digitalizarea pieței tradiționale de transport cu autocarul a fost rețeta de succes a FlixBus în Europa, cât și în SUA sau Brazilia.

DespreFlixMobility

FlixMobility este un pionier în sectorul transportului public, oferind alternative sustenabile pentru călătorii convenabile și accesibile prin intermediul brandurilor FlixBus și FlixTrain. Datorită unui model de afaceri unic și unei tehnologii inovatoare, FlixMobility a creat rapid cea mai mare rețea de autobuze pe distanțe lungi din Europa și  s-a extins rapid la nivel global, inclusiv în Statele Unite și în Brazilia. În calitate de deschizător de drumuri pentru serivcii de mobilitate sustenabile, FlixMobility a operat primele trenuri ecologice pe distanțe lungi în 2018, a inițiat un proiect-pilot pentru autobuze pe distanțe lungi complet electrice în 2018 și a lansat primele autobuze pe distanțe lungi alimentate cu biogaz din UE în 2021. În timp ce FlixMobility se ocupă de dezvoltarea tehnologică, planificarea rețelei, controlul operațiunilor, marketing și vânzări, managementul calității și extinderea continuă a produselor, partenerii de transport sunt responsabili de operare zilnică a rutelor. Combinația unică de start-up tehnologic, platformă de comerț electronic și companie clasică de transport a poziționat FlixMobility ca lider la nivel internațional, schimbând sectorul mobilității la nivel global.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.