FlixBus lansează noi conexiuni pentru sezonul de vară spre Turcia și litoralul bulgăresc. Din 2 iunie, românii vor avea la dispoziție curse directe din București spre Istanbul, operate în colaborare cu partenerul FlixBus din Turcia, Kamil Koç.
Turcia și Bulgaria se numără printre destinațiile favorite ale românilor, mai ales pentru perioada estivală, oferind mai multe variante de vacanţe – de la sejur la mare, la circuite turistice ori city-break-uri. Kamil Koç operează o rețea de autocare extinse în Turcia, din Istanbul există interconexiuni către multiple destinații precum: Ankara, Bursa, Antalya, Kusadasi sau Izmir.
Prin intermediul acestei linii, Turcia va fi conectată la rețeaua europeană FlixBus din care fac parte 35 de țări.
„Atunci când am planificat oferta de călătorii din acest an, am urmărit nu doar să reconstruim rețeaua de dinaintea pandemiei, ci și să oferim pasagerilor noi oportunități de călătorie. FlixBus monitorizează constant cererea din partea călătorilor și își extinde rețeaua pentru a răspunde nevoii de mobilitate. Observăm o revenire a cererii de călătorie, iar oamenii sunt din nou dispuși să își planifice vacanțele din timp o dată cu relaxarea măsurilor sanitare. Turcia este una dintre destinațiile preferate ale românilor și ne bucurăm să putem oferi o alternativă de călătorie accesibilă, confortabilă, sigură și prietenoasă cu mediul. Din Istanbul se poate ajunge în peste alte 60 de destinații, inclusiv în unele dintre cele mai populare destinații de vară, precum Antalya,” a declarat Adrian Rășoiu, reprezentant FlixBus România.
Autocarele vor ajunge la ora 8 dimineața în cea mai mare autogară din Istanbul, Esenler. Pasagerii își pot planifica deja călătoria spre Istanbul, biletele fiind disponibile pe site-ul companiei, dar și la agențiile de turism partenere. FlixBus colaborează în România cu agenții partenere care oferă bilete în 1.400 de puncte de vânzare în România.
Cu aproape un secol de experiență în sectorul transportului de pasageri, Kamil Koç, o companie fondată în 1926, s-a alăturat rețelei globale FlixBus în 2019. Din Istanbul se poate călători în peste 60 de orașe deservite de compania turcă.
Vacanță pe plajele din Bulgaria, în mai puțin de 4 ore
Începând cu 30 iunie, FlixBus reia cursele sezoniere spre unele dintre cele mai populare destinații de vacanță din Bulgaria: Varna, Kavarna, Nisipurile de Aur și Albena. Autocarele vor circula de 5 ori pe săptămână de joi până luni cu plecare de la ora 8 dimineața din Autogara Militari.
Călătorii vor putea ajunge la cea mai apropiată destinație de pe litoralul bulgăresc, Varna, în mai puțin de 4 ore din București. Cei care aleg o vacanță în stațiuni precum Nisipurile de Aur, Kavarna sau Albena, se vor putea bucura de priveliștea plajei și a mării în jurul prânzului.
„Analizând fluxul turiștilor în creștere, cât și prețurile tot mai ridicate ale carburanților, transportul în comun va juca un rol tot mai important. Călătoria cu autocarul reprezintă una dintre cele mai accesibile și sustenabile alternative de călătorie pe distanțe lungi. Am decis să oferim din timp posibilitatea de a efectua rezervări pentru ca toți cei care își plănuiesc vacanțele pe litoralul din Bulgaria pentru a putea lua în calcul și călătoria cu autocarul, pe lângă autoturismul personal,” precizează reprezentantul FlixBus România, Adrian Rășoiu.
Biletele spre litoralul bulgăresc pot fi deja rezervate prin intermediul site-ului și aplicației FlixBus. Din București, românii pot deja călători cu FlixBus în Sofia, o destinație ideală pentru un city-break aproape de casă și una dintre cele mai populare alegeri pentru cei care apelează la autocar.
Flix – un nou nume, aceeași viziune
La finalul lunii aprilie, FlixMobility a anunțat că își va schimba numele în Flix. Odată cu schimbarea formei legale din GmbH (societate cu răspundere limitatată) în SE, furnizorul de servicii de mobilitate introduce o nouă umbrelă de brand pentru compania mamă sub care operează FlixBus și FlixTrain. Prin scurtarea numelui, valorile de bază ale companiei sunt scoase în evidență și mai mult. Flix înseamnă mobilitate accesibilă, inteligentă și sustenabilă.
Motivația fondatorilor Flix a fost mereu susținută de viziunea de a oferi alternative de călătorie sustenabile pentru toată lumea. Călătoriile verzi cu autocarul și cu trenul se vor afla de acum sub noua umbrelă de brand Flix.
Despre Flix
Flix este un pioner în sectorul transportului în comun și oferă alternative de călătorie accesibile și sustenabile prin intermendiul brandurilor FlixBus și FlixTrain. Datorită unui model de afaceri unic, cât și inovațiilor tehnologice, Flix a creat cea mai mare rețea de autocare pe distanțe lungi din Europa și s-a extins la nivel global în Statele Unite ale Americii și în Brazilia. Ca deschizător de drumuri în servicii de mobilitate sustenabilă, Flix a operat primul tren verde pe distanțe lungi în 2018, a inițiat un proiect pilot pentru autocare electrice pe distanțe lungi în același an și a lansat primele autocare pe distanțe lungi alimentate cu biogaz din Europa în 2021.
În timp ce Flix este responsabil de dezvoltarea tehnologiei, planificarea rețelei, controlul traficului, marketing, vânzări, controlul calității și îmbunătățirea constantă a produsului, partenerii locali sunt cei responsabili de operarea zilnică a rutelor. Combinația unică de start-up tech, platformă e-commerce și companie tradițională de transport a contribuit la poziționarea Flix ca lider în domeniu, cu impact global asupra sectorului mobilității.