După lansarea în Statele Unite ale Americii în luna mai, FlixBus, cea mai mare rețea de autocare pe distanțe lungi, se pregătește pentru extinderea rețelei de transport în Texas și pe Coasta de Est, inclusiv New York. Compania a deschis un birou în New York care va servi ca hub pentru operațiunile FlixBus din regiune, programate să demareze în 2019.
„În doar 5 luni, brandul FlixBus și-a pus amprenta pe Coasta de Vest a Statelor Unite și a dovedit că este o alternativă de călătorie apreciată de americani,” a declarat André Schwämmlein, co-fondator și CEO al FlixMobility. „Acum suntem pregătiți să ne extindem oferta celor care vor să exploreze regiunile de sud și estul țării cu mijloace de transport sustenabile. Plănuim să avem peste 100 de autobuze verzi FlixBus pe autostrăzile din SUA până la mijlocul anului 2019.”
FlixBus SUA a pătruns pe piața din Statele Unite ale Americii în luna mai, 2018, începând cu 27 de destinații printre care se numără orașe importante precum Los Angeles, Las Vegas și Phoenix. În luna iulie compania și-a dublat oferta prin adăugarea de conexiuni pentru coridorul central al Californiei și Golful San Francisco. În prezent, 12 parteneri locali deservesc cele 60 de destinații FlixBus din Statele Unite ale Americii.
Lansat în Germania în 2013, FlixBus operează în acest moment în 29 de țări, în colaborare cu 300 de parteneri locali. Startup-ul a creat mai mult de 7,000 de slujbe pentru șoferii de autocare.
„Modelul nostru de afaceri permite partenerilor locali să se concentreze pe operarea zilnică a autobuzelor, un domeniu în care mulți dintre ei au zeci de ani de experiență, în timp ce FlixBus se ocupă de vânzări, marketing, network planning și controlul traficului prin intermediul expertizei noastre tehnice,” a explicat Schwämmlein.
Startup-ul german FlixBus a intrat pe piața românească în 2016 și oferă 100 de conexiuni directe către 15 țări europene.