FlixBus a încheiat un parteneriat cu Tabita Tour, în cadrul căruia va comercializa bilete de autocar prin intermediul platformei sale și își va diversifica oferta din România cu plecări în peste 70 de destinații din Spania precum Barcelona, Madrid, San Sebastian, Bilbao, Vigo sau Malaga. Compania din Bistrița este unul dintre transportatorii locali consacrați pe segmentul de servicii de transport internațional spre Spania.
Pasagerii români vor avea la dispoziție curse directe cu plecare din peste 120 de localități din România. Printre orașele deservite se numără orașe mari precum București, Timișoara, Cluj-Napoca, Sibiu sau Craiova, dar și multe localități mici, în care nevoia de mobilitate și conectare este foarte important, cum sunt Simeria, Luduș, Salonta, Adjud sau Cernavodă.
Orașele mici și mijlocii, conectate la rețeaua europeană
Conectarea orașelor mici și mijlocii la rețeaua europeană este un obiectiv important pentru ambele companii. La nivel global, peste 40% din rețeaua FlixBus este alcătuită din orașe mici și mijlocii cu mai puțin de 20.000 de locuitori. În România 36,7% dintre orașe au mai puțin de 10.000 de locuitori, iar 35,1% au între 10.000 și 25.000 de locuitori, potrivit celor mai recente date furnizate de Institutul Național de Statistică.
Adrian Rășoiu, reprezentant FlixBus în România: „Ne dorim să schimbăm viziunea tradițională asupra călătoriilor pe distanțe lungi. Autocarul reprezintă o alternativă de transport sigură, mai ales în contextul în care transportul aerian se confruntă cu provocări în acest moment. În plus, transportul cu autocarul are la bază un puternic element social, deoarece permite persoanelor cu posibilități economice reduse și celor din zonele îndepărtate să călătorească în mod accesibil. Prin parteneriatul cu Tabita Tour, unul dintre operatorii consacrați pe acest segment, facem un pas important spre extinderea ofertei pentru cât mai mulți pasageri din România”.
Ioan Sighiartău, directorul general Tabita Tour: „Satisfacerea cerințelor clienților reprezintă misiunea noastră principală, le ascultăm dorințele și le oferim cele mai potrivite soluții, în condiții de maximă seriozitate și responsabilitate. Urmărim îmbunătățirea continuă a performanțelor și a calității serviciilor oferite, iar parteneriatul strategic cu FlixBus este încă un pas, pentru atingerea acestui deziderat”.
Digitalizarea călătoriei cu autocarul, formulă de succes la nivel global
Modelul de afaceri FlixBus se bazează pe o colaborare unică la nivel internațional cu companiile locale de transport. Astfel, FlixBus a dezvoltat cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa și a devenit al doilea cel mai mare jucător de pe piața din SUA. Din 2013, FlixBus a încheiat parteneriate cu peste 500 de parteneri de transport din întreaga lume.
În prezent, operatorul de servicii de mobilitate oferă curse internaționale directe din România din peste 100 de localități spre 17 țări din Europa, în colaborare cu partenerii locali de transport. Din martie anul acesta, primele conexiuni din România spre Suedia și Danemarca sunt disponibile în rețeaua FlixBus, în urma parteneriatului cu transportatorul local Comati, operator consacrat pe segementul călătoriilor internaționale spre Țările Nordice. Pasagerii au la dispoziție curse din aproximativ 60 de orașe din România spre 15 orașe din Suedia și 18 din Danemarca. FlixBus a dublat oferta de călătorii pentru sezonul estival și adeschis curse spre Istanbul și destinații de vacanță din Bulgaria precum Varna, Nisipurile de Aur, Albena Kavarna sau Veliko Tarnovo.
Despre Tabita Tour
Tabita Tour este compania cu care a început povestea Filadelfia Group, iar în prezent este cea mai importantă din nord-vestul României în domeniul transportului intern și internațional de persoane. Din 2017, a câștigat anual premiul „Cel mai eficient transportator de persoane din România”, pe lângă nenumărate distincții pentru siguranța rutieră. Tabita Tour deține un parc auto format din 43 de autocare și 25 de microbuze marca Mercedes, cu o capacitate de transport cuprinsă între 8 și 83 de locuri. Toate mașinile sunt dotate conform normelor europene în vigoare și asigură un grad ridicat de confort și siguranță. Produse între 2012 si 2020, mașinile Tabita Tour sunt clasificate la trei și patru stele. Compania deține o rețea extinsă de 33 de agenții în România (agenții Filadelfia Turism partener Tabita Tour), la care se adaugă peste 30 de agenții in Spania și Italia. Compania colaborează cu peste 100 de agenții revânzătoare. Tabita Tour oferă și servicii de curierat, intern și internațional.