FlixTrain dublează numărul curselor în Germania, datorită cererii foarte mari.
Iată precizările, în comunicatul transmis redacției:
- Rezultat excepțional: compania adaugă mai multe trenuri datorită cererii cu mult mai mare decât cea preconizată inițial
- Crește frecvența: ruta Stuttgart – Berlin este operată de două ori pe zi începând cu 21 iunie
- Noi trenuri: un al patrulea tren va fi introdus pe ruta Hamburg-Köln
- Confort și servicii de calitate: se pot rezerva locurile tren începând cu 3.49€, noi magazine de tip pop-up disponibile în stațiile de gară
++ Număr record de curse: FlixBus își extinde rețeaua și programul pentru sezonul de vară datorită numărului record de rezervări
Mai multe trenuri FlixTrain vor circula pe teritoriul Germaniei datorită cererii foarte mari. Compania introduce și posibilitatea rezervării locurilor și va lansa magazine de tip pop-up în gările din Germania pentru a asigura confortul și simplifica procesul de rezervare. Pentru moment, FlixTrain operează doar în Germania. Posibilitatea de a călători cu trenul vine să completeze rețeaua de autocare FlixBus, de asemenea în extindere datorită unui număr recorde de curse în sezonul de vară.
Rețeaua FlixTrain se extinde mai devreme decât fusese anticipat datorită gradului mare de ocupare în trenuri
Din 21 iunie, încă un tren verde FlixTrain a început să circule între Stuttgart, Frankfurt, Hanovra și Berlin, frecvența crescând la două curse pe zi. Deși introducerea acestui tren era initițial planificată pentru luna iulie, a fost lansat cu o lună mai devreme deoarece oferta actuală nu face față număruli mare de rezervări. Pe ruta Hamburg – Köln, via destinații precum Düsselforf și Essen, un al patrulea tren va fi adăugat pe 19 iulie. Astfel, frecvența curselor va crește la două pe zi în fiecare direcție.
„La trei luni de la lansare, răspunsul călătorilor la FlixTrain a fost unul excepțional, multe dintre rutele inițiale fiind ocupate complet în mod constant. Datorită cererii foarte mari, vom dubla oferta de servicii feroviare pe teritoriul Germaniei”, a declarat André Schwämmlein, CEO și cofondator al FlixMobility. „Pe baza răspunsului inițial din partea pasagerilor, preconizăm că vom depăși cu mult targetul stabilit de 500.000 de pasageri în trenurile FlixTrain până la sfârșitul anului 2018”, a adăugat Schwämmlein.
Rezervarea locurilor, magazine de tip pop-up și curse frecvente pentru o călătorie mai plăcută
Din iulie, pentru a spori confortul, pasagerii FlixTrain își vor putea rezerva locul online 3,49 de euro pe www.FlixTrain.com sau prin intermediul aplicației de mobil. Biletele sunt diponibile în magazinele de tip pop-up din gara centrală din Stuttgart, urmând ca în următoarele săptămâni să fie deschise alte locații a în Berlin și Dusseldorf.
Pentru 2019, FlixMobility își propune să introducă trenuri și pe rutele Berlin – Köln și München – Berlin, dar și să crească frecvența curselor.
Recordul de călătorii în sezonul de vară pentru FlixBus aduce mai multe destinații în Europa și integrarea cu rețeaua FlixTrain
Nu doar FlixTrain se bucură de popularitate, un număr record de bilete pentru autocarele FlixBus au fost vândute în această vară și a dus la introducerea de noi rute pe teritoriul Europei.
În Germania, integrarea trenurilor cu rețeaua de autocare verzi va conduce la o mai mare mobilitate care conectează mai mult de 600 de destinații din întreg teritoriul prin intermediul rețelelor de drumuri și de cale ferată. În prezent, FlixBus oferă conexiuni directe din România către 15 țări.