FM Logistic a anunțat semnarea unui contract pe 5 ani cu Maxi Zoo, cel mai mare retailer din Franța, parte a grupului Fressnapf, retailer specializat pe comercializarea de produse alimentare și accesorii pentru animale de companie.
Iată precizările transmise ZIUA CARGO:
Începând cu ultimul trimestru al anului 2021, FM Logistic se va ocupa de depozitarea produselor, pregătirea și livrarea comenzilor ca urmare a vânzărilor online, în numele Maxi Zoo Franța, pe platforma logistică de 57.000 mp din Savigny-sur-Clairis, în districtul Yonne din Burgundia de Nord.
Maxi Zoo, companie de origine germană, deține peste 900 de magazine cu produse și accesorii pentru animale de companie în Germania și o rețea de peste 210 magazine în Franța. Maxi Zoo își propune să își dezvolte rețeaua de magazine, precum și vânzările online în Franța, o piață internațională strategică, similară Germaniei.
Pentru a-și susține creșterea, Maxi Zoo a căutat un partener strategic pentru a-și dezvolta procesele și lanțul de aprovizionare omnicanal, dar și pentru a gestiona comenzile online primate de la clienți din afara Franței.
Gerhard Kunkel, VP Logistică al grupului Fressnapf: „Pe termen lung, căutam un partener de încredere pentru a dezvolta soluții inovatoare și eficiente pentru lanțul de aprovizionare. FM Logistic s-a dovedit a fi acest partener chiar de la început. Datorită disponibilității și angajamentului echipei, am scurtat procesul de selecție și suntem siguri că vom derula primele activități, în timp record, începând cu ultimul trimestru al anului 2021”.
Yannick Buisson, director general Franța și Europa de Vest, FM Logistic, a declarat: „Ne-am dorit foarte mult să mărim portofoliul de clienți pentru platforma Savigny-sur-Clairis. Contractul cu Maxi Zoo Franța este o veste minunată pentru membrii echipei noastre și pentru economia locală. Așteptăm cu nerăbdare să sprijinim dezvoltarea Maxi Zoo în Franța, precum și crearea de noi locuri de muncă la nivel local”.
Despre FM Logistic
Fondată în Franța în 1967, FM Logistic este o companie independentă, de familie, care oferă soluții omnicanal pentru lanțul de aprovizionare companiilor din industria FMCG, Retail, beauty, industrie și domeniul medical. Portofoliul companiei include servicii de depozitare, livrare, ambalare, transport de ultim kilometru și servicii specializate, cum ar fi soluții logistice pentru magazine care comercializează produse vrac. Este prezentă în 14 țări din Europa, Asia și America Latină. A realizat venituri de 1,43 miliarde EUR în anul fiscal încheiat în martie 2020 și are peste 27.500 de angajați.
Despre grupul Fressnapf:
Grupul Fressnapf este liderul pieței europene de accesorii pentru animale de companie. De la deschiderea primului magazin specializat „Freßnapf” în 1990 în Erkelenz (Germania), fondatorul Torsten Toeller a rămas proprietarul companiei.
Cu sediul central în Krefeld, compania deține birouri și în Düsseldorf, Venlo (NL) dar și zece filiale naționale. Astăzi, aproximativ 1.700 de magazine Fressnapf și Maxi Zoo, prezente în 11 țări, și aproape 15.000 de angajați aparțin grupului de companii. În Germania, majoritatea magazinelor sunt operate în sistem de franciză, în timp ce în alte țări europene sunt operate ca magazine proprii. Grupul generează vânzări anuale de peste 2,5 miliarde de euro. În plus, Grupul Fressnapf sprijină diverse proiecte privind bunăstarea animalelor și își extinde constant angajamentul social în cadrul inițiativei „Împreună pentru animale de companie”. Cu viziunea „Animale de companie mai fericite. Oameni mai fericiți”. Grupul Fressnapf se consideră o companie de retail independentă, centrată pe client, care creează un ecosistem în jurul animalelor de companie. Gama de produse, disponibilă exclusiv la Fressnapf l Maxi Zoo, include în prezent 16 mărci din toate categoriile de prețuri. Misiunea companiei este: “Conectăm produsele, serviciile, iubitorii de animale și animalele lor de companie într-un mod unic, non-stop și peste tot, făcând coexistența oamenilor și a animalelor de companie mai ușoară, mai bună și mai fericită!”