FM Logistic, creștere cu 8,7% față de anul precedent

FM Logistic a înregistrat venituri de 1,43 miliarde de euro în anul fiscal 2019/20, în creștere cu 8,7% față de anul precedent (8%, fără efectele FX). Compania va publica raportul anual detaliat la 10 iulie.

Câștigurile înaintea dobânzilor și impozitelor (EBIT) au fost de 42,5 milioane de euro, în creștere cu 21% față de anul precedent. 

Veniturile din transport au depășit 500 de milioane EUR (36% din total). A beneficiat de extinderea sarcinilor mai puțin decât cele de camion (LTL), precum și a serviciilor de logistică urbană.

FM Logistic a menținut impulsul comercial, în 2019/20, prin semnarea de noi contracte, în valoare de peste 150 de milioane de euro. Creșterea vânzărilor a fost deosebit de puternică în sectoarele de cosmetică / frumusețe (+ 20%) și logistica comerțului electronic, în special în Franța, Spania, India și Rusia.

Creșterea veniturilor a fost susținută și de introducerea de noi servicii care să satisfacă tendințele consumatorilor, precum creșterea comerțului electronic și sustenabilitatea.

Jean-Christophe Machet, CEO FM Logistic, a declarat: „FM Logistic a obținut din nou o performanță mare, în 2019/20. Creșterea EBIT de 21% confirmă impactul pozitiv al programului nostru Focus. Creșterea veniturilor a fost în totalitate organică, susținută de o execuție puternică a vânzărilor și de introducerea de noi servicii, în special în zonele logistice omnicanale și urbane. Izbucnirea Covid-19 a avut un impact limitat asupra exercițiului financiar încheiat în martie 2020. Cu toate acestea, începutul noului an fiscal a fost mai dificil. În aprilie și mai 2020, am înregistrat o scădere generală a veniturilor de 9% comparativ cu anul precedent și o creștere semnificativă a costurilor operaționale legate de măsurile de prevenire anti-Covid-19. Continuăm să luăm măsuri pentru a ne proteja angajații, pentru a satisface nevoile clienților și pentru a ne consolida bilanțul. Aproape toate site-urile noastre sunt operaționale. Cel mai important, avem câteva puncte forte, și anume o situație financiară solidă, un portofoliu de clienți echilibrat de companii și comercianți de comerț și comerț cu produse alimentare și nealimentare, capacitatea noastră de logistică electronică, o activitate majoritară internă și o structură stabilă de acționare familială. Serviciile lanțului de aprovizionare ajută la satisfacerea nevoilor esențiale ale populațiilor și întreprinderilor. Toate acestea ne oferă încredere în capacitatea noastră de a trece prin această perioadă neobișnuită. “

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.