Cu noua sa formă de prezentare pe internet, EUROPART le oferă clienților, tuturor celor interesați și partenerilor de afaceri, începând chiar de acum, mai multe servicii, un volum mai mare de informații și acces mai rapid la piesele de schimb pentru vehicule utilitare și dotările pentru ateliere de service.
Grație celei mai noi tehnologii web, acum pagina de internet EUROPART care poate fi accesată prin adresa cunoscută www.europart.net se adaptează automat la dimensiunea ecranului dispozitivului mobil utilizat. Prin urmare, toate informațiile, funcțiile de căutare și gama de piese de schimb pot fi vizualizate în mod optim și pe tablete și telefoane inteligente.
Directorul general al EUROPART, Pierre Fleck, afirmă: „Pe lângă dezvoltarea rețelei noastre de filiale la nivel european, care numără în prezent peste 230 de puncte de desfacere în 27 de țări, facilitatea de servicii online pe care o punem la dispoziția clienților are o importanță strategică. De aceea, nu numai că am îmbunătățit accesul online la sortimentul nostru cuprinzător, ce constă în peste 400.000 de piese, ci oferim și funcții de căutare suplimentare, informații de context pentru componentele cele mai importante și bineînțeles, toate informațiile esențiale cu privire la compania noastră”.
De exemplu, vizitatorul găsește direct pe pagina de start o funcție de căutare rapidă a reprezentanțelor și atelierelor care oferă servicii EUROPART. Printre elementele de bază ale noului design ce definește pagina de internet EUROPART se numără cataloage interactive, care permit mai mult decât parcurgerea online pagină cu pagină și căutarea după numărul corespunzător al piesei de schimb.
Un clic de mouse pe un produs selectat îl direcționează pe utilizatorul autentificat direct la elementul introdus în sistemul EWOS de comandă online al EUROPART, care reprezintă ca și până acum o componentă fundamentală a prezenței pe internet a firmei.
O noutate sunt paginile de produse împărțite pe grupe de produse, mărci și tipuri de vehicule, unde piesele de schimb dorite pot fi găsite rapid. În acest sens, utilizatorul primește informații detaliate și îi sunt totodată semnalate exemple de produse adecvate din bogatul nostru sortiment.
Prezentarea produselor proprii EUROPART ocupă o parte importantă din noua pagină de internet. Gama de produse sub marcă proprie cuprinde în prezent peste 6.500 de piese. Pe lângă materiale consumabile şi echipamente pentru ateliere, de exemplu produse chimice, uleiuri și unelte, clienții găsesc piese pentru osii și frâne, mecanisme de rulare, accesorii pentru motor, iluminat şi instalaţie electrică, precum și o paletă largă de dotări și accesorii. De exemplu, oferta include discuri şi plăcuțe de frână ale mărcii EUROPART, precum și filtre, perne de aer, ştergătoare de geamuri sau pompe de apă.
Pentru viitorii angajați, am creat pe noua pagină web o secțiune destinată carierelor în cadrul EUROPART. Aici, doritorii primesc informații despre posibilitățile unei cariere la EUROPART, despre compania EUROPART ca angajator, precum și despre posturile oferite. Bineînțeles aici se găsesc și datele de contact direct cu departamentul de personal, precum și opțiunea de a încărca online cereri de angajare.
Noua formulă de prezentare online a EUROPART este accesibilă ca și până acum la adresa web www.europart.net.