Funcția verificare trasee – soluția pentru administrarea flotei

Pentru administrarea eficientă a flotelor auto este esențial să ai la îndemână atât instrumente de verificare a activității vehiculelor / șoferilor în timp real cât și instrumente de raportare și comparare a rezultatelor. În topul funcționalităților utilizate de managerii de flote se află la ora actuală monitorizarea flotei (89,53%), rutarea traseelor (45,35%) și comportamentul șoferilor (41,86%). (sursa: Studiu de Piață SafeFleet).

 

Dar nevoile în administrarea unei flote se modifică frecvent și, odată cu ele, așteptările la nivel de performanță pentru furnizorii de servicii telematice cresc și ele într-o manieră dinamică. Pe fondul cererilor specifice venite din partea administratorilor de flote auto din România în SafeFleet Portal există o nouă facilitate – accesarea funcționalității Verificare Trasee.

În baza rapoartelor generate prin Verificare trasee de acum managerii de flote vor putea să:

  • vizualizeze și verifice traseele parcurse de vehiculele din flotă într-un anumit interval de timp;
  • genereze rutele optime pentru traseele parcurse frecvent de vehiculele din flotă cu ajutorul Google Maps;
  • compare aceste distanțe optimizate ale traseelor cu distanțele efective parcurse de șoferi;
  • verifice dacă punctele setate de pe traseul stabilit au fost atinse și ordinea în care au fost parcurse.   

Vezi tutorialul de mai jos pentru a afla pas cu pas ce setări trebuie să faci ca să accesezi aceste rapoarte:

Cu ajutorul noii funcționalități managerii de flote auto vor putea să aibă un control mai eficient asupra activității reale a vehiculelor din flotă și a costurilor generate de aceasta, indiferent de industria din care face parte compania: transport, distribuție, utilități publice (care au echipe de intervenție, de exemplu), financiar / farmaceutic / telecom (cu echipe de vânzări), etc.

Iată câteva exemplificări de tipuri de beneficii pe care le poate genera automat utilizarea funcționalității Verificare Trasee:

  • reducerea costurilor cu combustibilul și a timpilor de condus – pentru flotele din Transport și Distribuție;
  • monitorizarea activității echipelor tale în timp real și intervenția rapidă – pentru flotele din Transport Public și Salubrizare;
  • evaluarea corectă a activității șoferilor și confruntarea rezultatelor cu obiectivele stabilite – pentru flotele din Distribuție;
  • date exacte despre obiectivele atinse (POI-urile definite) – pentru echipele de vânzări de pe teren.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.