La doar trei luni de la lansarea pe piața din România, cca. 30.000 de transporturi realizate de clienții Gebrüder Weiss România, jucător al pieței locale de transport și soluții logistice, au fost gestionate prin portalul myGW.
Precizările transmise ZIUA CARGO:
Noua platformă, parte a strategiei de digitalizare a companiei la nivel global, oferă clienților săi acces rapid și ușor la serviciile companiei 24/24, 7 zile pe săptămână. De asemenea, portalul asigură gestionarea online a tuturor comunicărilor clienților cu furnizorul de servicii logistice.
„Faptul că avem deja o parte importantă dintre clienți ce folosesc platforma myGW este o confirmare în plus că aceasta este de un real ajutor pentru aceștia, înlesindu-le toate tipurile de interacțiuni cu echipa noastra. De altfel, din iulie și până în prezent, cca. 30.000 de transporturi au fost gestionate de către clienți exclusiv prin platformă”, a declarat Viorel Leca, director general Gebrüder Weiss România.
La nivelul grupului Gebrüder Weiss, la un an de la lansarea portalului, acesta are deja peste 12.000 de utilizatori în 18 țări, beneficiile aduse de acesta confirmându-se într-un sondaj de satisfacție intern (rating: 4,5 din cinci stele posibile). Forma de comunicare simplă, rapidă și transparentă a fost evidențiată în cadrul sondajului. Astfel, un singur cont al clientului poate fi utilizat non-stop pentru a gestiona toate problemele legate de comenzile de transport și logistică.
Potrivit reprezentanților companiei, feedback-ul pozitiv al clienților este o confirmare a faptului că a fost făcut pasul potrivit, la momentul potrivit.
„Pandemia de Coronavirus a schimbat foarte mult stilul nostru obișnuit de lucru. myGW este felul nostru de a oferi transparență și acces îmbunătățit clienților noștri. Permițând acestora să rămână la curent cu operațiunile noastre, ei pot folosi aceste informații pentru a lua decizii în cunoștință de cauză. În plus, aceștia au acces online flexibil la toate serviciile Gebrüder Weiss, indiferent dacă lucrează de acasă sau de la birou, dar și la informații în timp real despre momentul livrării mărfurilor (ETA). Planurile noastre de viitor vizează dezvoltarea continuă a portalului pentru a susține nevoile specifice ale pieței și ale grupului țintă, astfel încât să putem continua să adăugăm valoare pentru clienții noștri”, a declarat Wolfram Senger-Weiss, CEO Gebrüder Weiss.
Scopul: performanțe maxime de la început până la sfârșit
Gebrüder Weiss a lansat myGW în septembrie 2020, începând cu țări precum Austria, Germania, Elveția, Republica Cehă, Ungaria și Slovacia. Au urmat rapid alte zone și se așteaptă ca lansarea la nivel de grup să fie finalizată până la sfârșitul anului în curs. Gebrüder Weiss descrie lansarea portalului său pentru clienți ca un pas important în cadrul strategiei sale de digitalizare. De altfel, aceasta are scopul de a combina cele mai bune practici operaționale și digitale pentru a menține poziția de lider în industria logistică.
Despre Gebrüder Weiss în România
Prezentă în România încă din anul 1994, Gebrüder Weiss se bazează pe o infrastructură națională de hub-uri logistice situate în București, Arad, Sibiu, Cluj, Bacău, Brașov, Constanța și Craiova. Compania oferă soluții logistice inteligente pentru clienții săi și asigură servicii flexibile de distribuție prin transport rutier, feroviar, aerian și maritim.
Din 2018, compania a lansat în România şi un serviciu de livrări la domiciliu, axat pe comenzile de marfă tip cargo – Home Delivery, iar în 2020 a deschis un hub logistic dedicat acestui serviciu, de unde sunt gestionate operațiunile de cross-docking, terminalul deservind întreaga țară.
Ca parte din strategia digitală, Gebrüder Weiss a lansat la începutul anului 2020 platforma ETA (en. Estimated Time of Arrival), prin care clienții companiei pot urmări procesul de expediere online, inclusiv timpul estimat de sosire a comenzilor. Gebrüder Weiss oferă acest serviciu digital pentru transportul de marfă în regim de grupaj în toate locurile unde compania efectuează livrarea finală.
O data cu lansarea myGW în România și integrarea ETA în portal, clienții companiei au acces la toate informațiile relevante dintr-un singur cont, oricând și de oriunde.