Glovo și Kaufland aniversează 5 ani de parteneriat, inclusiv în dezvoltarea proiectului Cantina socială.
Inițiat de Kaufland România și Asociația Șansa Ta, în 2021, acest program social și de combatere a risipei alimentare estededicat familiilor cu venituri mici și persoanelor fără adăpost, pentru care Glovo livrează lunar aprox. 700 de mese comunitare.
Parteneriatul dintre Glovo și Kaufland România a început, în august 2019, și s-a extins treptat, în prezent clienții având la dispoziție o gamă variată formată din 12.000 de produse din multiple categorii, precum legume și fructe; carne, mezeluri și produse congelate; lactate, brânzeturi și ouă; cafea, pâine și produse pentru mic-dejun; alimente de bază, dulciuri și snacksuri; băuturi; produse non-alimentare și produse de curățenie sau hrană pentru animale. Serviciul de livrare este în prezent disponibil pentru 130 de locații Kaufland din 58 de orașe, dintre cele peste 70 în care este prezent Glovo.
În plus, prin Cantina socială, Kaufland a livrat cu sprijinul Glovo până în prezent peste 19.000 de comenzi către ONG-uri și beneficiari din București. Kaufland România asigură produsele necesare pentru prepararea meselor comunitare, în timp ce Glovo se asigură că acestea ajung rapid la destinație. Numai în ultimele 3 luni, aproximativ 700 de comenzi au fost livrate lunar, în cadrul acestui program.
În ceea ce privește tipologia comenzilor plasate prin Glovo în ultimii 5 ani, printre cele mai accesate categorii din magazinele Kaufland în platformă se numără apa, fructele, legumele și lactatele. De asemenea, bananele au fost cele mai comandate fructe, în timp ce ceapa a fost leguma cel mai frecvent prezentă în coșurile utilizatorilor.
București, Cluj-Napoca și Timișoara, în topul orașelor cu cele mai multe comenzi În topul orașelor de unde au fost plasate cele mai multe comenzi se numără București, Cluj-Napoca și Timișoara, urmate de Iași și Constanța, ziua de sâmbătă fiind cea în care se înregistrează cele mai multe comenzi.
De asemenea, potrivit datelor din platformă, cea mai scumpă comandă plasată pe Glovo dintr-un magazin Kaufland îi aparține unui bucureștean care a comandat produse de peste 7.000 de lei. În același timp, titlul de cel mai mare fan îi revine unui utilizator din Slatina, care în cei 5 ani de la listarea magazinului în aplicație, a plasat, în medie, peste 3 comenzi în fiecare săptămână, cumulând un total de 877 de comenzi.
Totodată, Kaufland pune la dispoziția clienților prin Glovo un serviciu social de comenzi telefonice pentru livrare cu plata la domiciliu, dezvoltat inițial în pandemie, destinat persoanelor în vârstă sau cu dizabilități, prin care acestea pot cumpăra produsele dorite fără a utiliza aplicația. În acest mod, Kaufland vine în sprijinul celor care nu folosesc instrumente digitale de plată. Serviciul este disponibil momentan în 58 orașe din țară, cu un sortiment ce include peste 12.000 produse, urmând a fi extins. Până acum au fost înregistrate peste 120.000 de comenzi prin acest program, cel mai folosit fiind în orașe precum București, Constanța și Ploiești.