GXO demarează un plan multianual de extindere semnificativă a operațiunilor companiei în Germania, cea mai mare piață logistică din Europa.
În faza inițială, GXO investește într-un nou depozit de ultimă generație, de 36.000 de metri pătrați, în Dormagen, o locație logistică cheie din regiunea Dusseldorf, care va fi o demonstrație pentru soluțiile avansate de depozitare ale GXO.
Richard Cawston, președintele GXO pentru Europa: „Unul dintre numeroasele beneficii ale achiziției Clipper a fost creșterea prezenței noastre în Germania. Suntem foarte entuziasmați de oportunitățile semnificative de creștere pe această piață extrem de atractivă. Extinderea noastră aduce pe piață o nouă abordare, o nouă energie, precum și o ofertă mai mare de opțiuni decât furnizorii tradiționali de logistică. Observăm o cerere din ce în ce mai mare de parteneriat cu GXO din partea clienților existenți și noi din domeniul e-commerce, al modei și al tehnologiei de consum, datorită agilității noastre, capacităților unice și expertizei noastre tehnice.”
Se preconizează că piața de logistică contractuală din Germania, estimată la 20 de miliarde de dolari în venituri anuale, va crește rapid datorită modernizării continue a lanțurilor de aprovizionare, accelerării practicii de nearshoring și cererii tot mai mari din partea companiilor de a externaliza pentru a reduce costurile, a îmbunătăți eficiența și a oferi o experiență de consum de cea mai bună calitate. Cererea ridicată de pe piață pentru soluții logistice agile, personalizate și bazate pe tehnologie face din GXO un partener ideal pentru companiile care își desfășoară activitatea în Germania.
Locația ultramodernă de la Dormagen va fi o rampă de lansare pentru expansiunea pe piață a GXO, condusă de Stefan Van Hoof, care a fost numit recent director general al GXO pentru Europa Centrală, în subordinea lui Richard Cawston. Stefan Van Hoof s-a alăturat GXO prin achiziția Clipper, în 2022, unde a ocupat funcția de director general al Europei continentale, și are peste două decenii de experiență în industria logistică și un palmares de succes în dezvoltarea unei creșteri profitabile.
„Aștept cu nerăbdare să valorific cele mai bune tehnologii GXO precum și centrarea pe client pentru a revoluționa peisajul logistic și pentru a ne dezvolta rapid operațiunile din Germania. Oferta noastră personalizată și tehnologia de ultimă generație diferențiază clar GXO pe piață și ne fac un partener ideal pentru clienții care doresc să evolueze și să își modernizeze soluțiile de logistică și depozitare”, a precizat Van Hoof.
În conformitate cu angajamentul GXO pentru sustenabilitate, noul sediu va urmări o certificare DGNB Gold și va include o serie de caracteristici eficiente din punct de vedere energetic. GXO se așteaptă să angajeze până la 400 de membri ai echipei în faza de capacitate maximă și va implementa la fața locului tehnologii de automatizare și de adaptare, cum ar fi roboții de tip „goods-to-person” și roboții mobili autonomi, în funcție de cerințele clienților.
GXO, cel mai mare furnizor dedicat de servicii de logistică contractuală din lume, operează în 15 țări din Europa continentală, de peste 25 de ani, deservind clienți din industriile de comerț electronic, modă, bunuri de larg consum și bricolaj. În Germania, GXO deservește întreprinderi precum sOliver, Dextro și Ghostbike, precum și companii globale, inclusiv Kellogg. De asemenea, GXO deservește direct piața germană din Polonia și Republica Cehă pentru companii precum Zooplus și colaborează în întreaga Europă și la nivel global cu companii germane de top precum Henkel, BASF, Bayer și OBI pentru a le sprijini operațiunile logistice. În prezent, compania are aproximativ 34.000 de angajați în aproximativ 500 de locații din întreaga regiune.