GXO Logistics, cel mai mare furnizor de servicii de logistică contractuală dedicată din lume, a anunțat două noi numiri în funcții de conducere. Richard Cawston, președinte pentru Europa, și-a extins responsabilitățile actuale pentru a-și asuma rolul nou creat de chief revenue officer (CRO). De asemenea, GXO își consolidează organizația de vânzări din America și Asia-Pacific prin numirea lui Eric Spadafora, care se alătură GXO în calitate de șef de vânzări pentru această regiune.
Precizările transmise ZIUA CARGO:
Chief revenue officer, care îi raportează directorului general Malcolm Wilson, are responsabilitatea globală pentru strategia de vânzări, inclusiv pentru prioritizarea celor mai atractive segmente de clienți, verticale și piețe. În plus, CRO va ridica nivelul de gestionare a portofoliului de vânzări, centralizând gestionarea conturilor pentru clienții care colaborează cu GXO în mai multe locații și țări pentru a valorifica pe deplin scara globală, expertiza și contribuția de valoare a GXO. Echipele comerciale ale GXO, inclusiv operațiunile de vânzări, gestionarea conturilor clienților și dezvoltarea afacerilor, vor raporta lui Cawston.
„Creșterea noastră pe termen lung este susținută de câștigarea continuă de noi proiecte de afaceri și, având în vedere că cererea pentru serviciile și expertiza noastră este în creștere, ne aliniem organizația pentru a accelera creșterea cu intensitate și intenție”, a declarat Malcolm Wilson, chief executive officer, GXO. “Richard aduce combinația potrivită de expertiză operațională, o înțelegere profundă a nevoilor clienților și o experiență dovedită în dezvoltarea unor relații pe termen lung cu clienții, înrădăcinate în crearea continuă de valoare, pentru a valorifica întreaga putere a amprentei noastre în vederea stimulării creșterii comerciale.”
Cawston are o experiență de peste două decenii în industria logistică, lucrând pentru multinaționale, inclusiv pentru XPO Logistics Europe, unde a fost președinte și director general al operațiunilor emblematice ale lui Norbert Dentressangle în Marea Britanie și Irlanda. Din 2018, a ocupat funcția de președinte al GXO pentru Europa, o regiune dinamică de 14 țări cu aproximativ 500 de depozite, care deservește multe dintre cele mai importante branduri europene din domeniul comerțului omnichannel și al bunurilor de consum ambalate, al produselor alimentare și al băuturilor precum și al produselor electronice de consum, printre altele.
Eric Spadafora se alătură GXO de la Logitech, unde a ocupat funcția de vicepreședinte și șef al vânzărilor comerciale. Anterior, a deținut funcții de vânzări la MCI și Verizon, unde, în calitate de vicepreședinte, a asigurat satisfacția clienților de top din industrie, o creștere record a vânzărilor și un angajament solid al personalului. Pe lângă experiența sa vastă în sectorul telecomunicațiilor și al tehnologiei, Eric va valorifica capacitățile de servicii performante dobândite în urma achiziției de către GXO a PFSweb, finalizată în octombrie 2023, pentru a consolida pătrunderea GXO în segmentele verticale cu creștere ridicată, cu accent pe America de Nord.
GXO continuă să își dezvolte activitatea prin câștigarea de noi contracte și are un portofoliu solid de vânzări care este diversificat în funcție de zonele geografice de operare și de verticalele industriale și de consum. Până în al treilea trimestru al anului 2023, GXO a câștigat contracte noi în valoare de 841 de milioane de dolari.