GXO Logistics îl numește pe Adrian Stoch în funcția de director pentru Automatizări. Noul rol a fost creat pentru a răspunde cererii uriașe a clienților pentru soluții automatizate.
GXO a stabilit un nou record pentru implementările de tehnologie operațională, în primul trimestru.
Precizările transmise ZIUA CARGO:
Această funcție, care raportează directorului general Malcolm Wilson, are responsabilitatea globală de a stabili capabilități de automatizare de top în industrie care să fie implementate în întreaga rețea GXO, generând noi oportunități de afaceri și promovând avantajul evident al companiei în materie de automatizare. Stoch va colabora îndeaproape cu Sandeep Sakharkar, chief information officer al GXO, pentru a continua să dezvolte și să execute strategia și ofertele tehnologice ale companiei.
Malcolm Wilson, chief executive Officer, GXO: „Adrian este un lider consacrat, cu o experiență îndelungată în materie de creștere, centrare pe client și excelență operațională, care a condus implementări de automatizări care au revoluționat activitatea în întreaga noastră rețea. Având în vedere cererea supradimensionată a clienților pe care o observăm pentru tehnologie și soluții automatizate, ne intensificăm concentrarea asupra acestui factor de creștere esențial pentru a crea experiențe și oferte din ce în ce mai bune pentru clienții noștri, pe măsură ce stabilim GXO ca lider incontestabil în ceea ce privește capacitățile automatizate ale lanțului de aprovizionare.”
Directorul pentru Automatizări va fi responsabil pentru o echipă de lideri tehnologici la nivel global care se va concentra pe automatizarea și optimizarea principalelor căi de procesare a depozitului, precum și pe colaborarea la nivelul întregii companii în domenii precum inteligența artificială (AI) și integrarea digitală. În întreaga sa rețea globală, GXO a accelerat rapid implementarea învățării automate și a inteligenței artificiale, care sporește semnificativ productivitatea pe lângă beneficiile tehnologiei de depozitare. Pe măsură ce GXO își extinde poziția de lider, Stoch va continua să extindă amploarea și competențele funcției.
Anterior, Stoch a ocupat funcția de președinte al diviziei Consumer în regiunea America și Asia-Pacific a GXO, unde a condus câștiguri comerciale record și a condus o expansiune semnificativă a automatizării în multe dintre cele mai mari locații din SUA ale GXO pentru o serie de mărci de top, inclusiv Adidas, H&M, L’Oréal și Spanx. Stoch are o experiență de peste trei decenii într-o serie de industrii, inclusiv în domeniul comerțului cu amănuntul omnichannel, al produselor farmaceutice și al producției. Înainte de a se alătura GXO, Stoch a deținut funcții de conducere în domeniul operațiunilor la Target, Teva Pharmaceutical Industries și Cardinal Health.
GXO este liderul industriei în ceea ce privește automatizarea, generând aproximativ 30% din veniturile sale din soluții automatizate, față de media industriei de 8%. În primul trimestru al anului 2023, GXO a stabilit un nou record în ceea ce privește implementarea tehnologiilor operaționale, crescând totalul tehnologiilor și soluțiilor automatizate cu 64% de la an la an.