GXO Logistics realizează un proiect pilot de referință în industrie pentru un robot centrat pe om. Astfel, GXO contribuie la dezvoltarea robotului „Digit” de la Agility Robotics în teste la centrul Spanx de lângă Atlanta. Proiectat pentru a manipula bunurile, robotul va crește siguranța, permițând în același timp angajaților să efectueze mai multe activități cu valoare adăugată.
Precizările transmise ZIUA CARGO:
Robotul este testat pentru sarcini logistice la sediul Spanx din Flowery Branch, Ga, unde GXO gestionează operațiunile de depozitare pentru comenzile directe către consumatori și comenzile din magazine ale brandului global de îmbrăcăminte pentru femei.
„Suntem încântați să facem acest pas inovator cu Agility în evoluția tehnologiei pentru operațiunile de depozitare”, a declarat Adrian Stoch, chief Automation Officer, GXO. „În calitate de lider al industriei în materie de inovație, GXO colaborează cu companii tehnologice globale pentru a dezvolta și implementa tehnologii care îi vor ajuta pe clienții noștri să îmbunătățească siguranța, eficiența, productivitatea și implicarea angajaților în operațiunile lanțului de aprovizionare.”
Digit, care are o înălțime de 1,70 metri, cântărește 64 de kilograme și poate ridica până la 16 kilograme, este proiectat să lucreze în spații umane și poate fi adaptat cu ușurință la diverse sarcini de depozit prin actualizări de software.
Jonathan Hurst, co-fondator și Chief Robot Officer, Agility Robotics, a declarat: “Roboții multifuncționali care pot opera în spații umane vor fi o parte integrantă a viitorului nostru și suntem încântați să lucrăm cu GXO pentru a dezvolta această tehnologie pentru aplicații în industria lanțului de aprovizionare. Este important de menționat că nu este nevoie de reproiectarea depozitului sau de instalarea unei infrastructuri în afara celei care este deja proiectată în jurul oamenilor.”
Agility Robotics și GXO îl învață pe Digit să efectueze sarcini repetitive, cum ar fi mutarea lăzilor de la roboții mobili autonomi (AMR) și plasarea lor pe benzile transportoare. Reducerea unor astfel de sarcini repetitive reduce efortul, crește siguranța membrilor echipei și îi eliberează pe aceștia pentru a face mai multe activități cu valoare adăugată în depozit. Studiul recent al GXO confirmă un angajament mai bun și o satisfacție mai mare la locul de muncă în rândul membrilor echipei atunci când lucrează cu tehnologia. Dacă această fază inițială se dovedește a fi de succes, ea va deschide calea pentru pilotarea Digit într-o varietate mai mare de roluri în 2024.
Kuralamudhan Arutselvan, director, Automatizare și Inovare, GXO, a adăugat: “Acest program pilot marchează o altă etapă importantă în călătoria noastră de îmbunătățire continuă a mediului de lucru pentru angajații noștri, optimizând în același timp operațiunile noastre prin soluții tehnologice inovatoare.”
Christy Hillier, director principal de operațiuni, GXO, a declarat: “Este îmbucurător să vedem dezvoltarea automatizării capabile să îndeplinească sarcini repetitive cu viteză și precizie, lucrând împreună cu colaboratorii noștri pentru a oferi un loc de muncă mai bun.”