GXO și Saks lansează un centru logistic de comerț electronic direct către consumatori, pe piața din SUA. Operațiunea are o natură inovatoare: e-fulfilment, automatizare avansată cu roboți colaborativi, model de spațiu partajat.
GXO operează și în România, începând din anul 2007, în 8 locații din întreaga țară. Cu peste 650 de angajați și peste 100.000 mp de spațiu de depozitare, compania oferă o gamă largă de servicii logistice, precum: depozitare, pregătire comenzi, management complet al retururilor, temperatură controlată (refrigerată, congelată), distribuție locală și co-ambalare.
Clienții săi sunt din diverse sectoare, precum alimentație și băuturi, retail, automobile și comerț electronic.
Precizările pentru Centrul de logistică Direct-to-Consumer pentru Ecommerce din SUA, transmise ZIUA CARGO:
Depozitul High-tech va folosi roboți colaborativi, pentru a accelera timpul de procesare a comenzilor.
Noul centru GXO de e-fulfillment din Middletown, Pennsylvania, a început să livreze direct către clienții din întreaga țară ca parte a unei strategii inovatoare pentru a răspunde creșterii cererii din industria confecțiilor de lux din sezonul de cumpărături de sărbători. Centrul de e-fulfillment reprezintă prima colaborare dintre cele două companii.
Na Li, SVP, Logistics and Shipping, Saks: „Când am lansat Saks ca companie de ecommerce de sine stătătoare în urmă cu aproape șapte luni, ne-am stabilit obiective de creștere ambițioase pentru afacere și am depășit rapid așteptările noastre inițiale. Cu GXO, suntem într-o poziție și mai bună pentru a satisface cererea mai mare a afacerii noastre, oferind în același timp transport rapid și impecabil clienților în timpul sezonului de sărbători.”
Saks folosește GXO Direct, o rețea de distribuție cu spații partajate (furnizată in premieră de GXO în America de Nord) care permite companiilor să poziționeze inventarul aproape de clienții țintă, reducând în același timp costurile fixe și timpii de tranzit. Soluția ajută la scăderea distantelor de transport și a emisiilor de CO2 prin reducerea nevoii de transport aerian rapid, pentru care emisiile de CO2 sunt de șase ori mai mari decât pentru transportul rutier, oferind în același timp flexibilitate pentru schimbări rapide ale stocurilor pe măsură ce cererea se schimbă. GXO va implementa automatizari avansate in depozit, inclusiv roboți colaborativi, pentru a optimiza eficiența, a îmbunătăți acuratețea și a îmbunătăți experiența angajaților.
Bill Fraine, directorul comercial al GXO: „Noul nostru centru de e-fulfillment din Middletown ne permite să răspundem nevoilor Saks pentru ecommerce cu rapiditate și agilitate, ceea ce este deosebit de important în perioadele de vârf, cum ar fi perioada sărbătorilor. GXO Direct este conceput pentru a valorifica amploarea, capacitatea și inovația noastră pentru a oferi companiilor o flexibilitate fără precedent în a-și servi clienții. Credem că acesta va continua să stimuleze creșterea pentru GXO.”
Modelul s-a dovedit benefic pentru retaileri precum Saks care doresc soluții pentru creșterea dramatică a cumpărăturilor online. Operațiunile GXO Direct s-au extins rapid si includ 41 de locații în S.U.A.
GXO a sprijinit cu succes Saks în timpul vânzărilor sale de toamnă pentru promotia Prieteni și Familie și este poziționată să ajute compania să satisfacă cererea ridicată anticipată pentru perioada sărbătorilor. Depozitul din Middletown va angaja peste 350 de oameni și este situat la aproximativ 14 kilometri sud-est de Harrisburg, în Pennsylvania de sud, un hub strategic pentru livrări. Clădirea operată de GXO este certificată Silver LEED și are 37.161 de metri pătrați, dintre care 26.012 vor fi ocupați de Saks. Stocul alocat în depozit acoperă aproximativ jumătate din baza totală de produse Saks.
Despre GXO Logistics
GXO Logistics, Inc. (NYSE: GXO) este cel mai mare furnizor de logistică contractuală din lume pe o piață totală de 430 miliarde de dolari, care beneficiază de creșterea rapidă a comerțului electronic, a automatizării și externalizării. GXO se angajează să ofere un loc de muncă diversificat si atractiv, pentru aproximativ 95.000 de membri ai echipei în peste 850 de depozite, însumând aproximativ 18.5 de milioane de metri pătrați. Compania colaborează cu clienti de top la nivel global pentru a rezolva provocări logistice complexe apărute în lanțul de aprovizionare, prin soluții avansate din punct de vedere tehnologic, cu scalabilitate si rapiditate. Sediul corporativ al GXO este în Greenwich, Connecticut, SUA.
Despre Saks
Saks este cea mai importantă platformă de ecommerce de lux, cu misiunea de a-și ajuta clienții să se exprime printr-un stil relevant și inspirator. Prin intermediul site-ului și al aplicației sale, Saks oferă o experiență extrem de personalizată, o gamă de confecții pregătite de experți, precum și stiliști profesioniști și conținut editorial de actualitate. Compania redefinește cumpărăturile de lux cu un model de serviciu digital și o conexiune perfectă la o rețea extraordinară de 41 de magazine Saks Fifth Avenue din America de Nord.