Hankook sprijină inițiativa „Science Based Targets”

Producătorul de anvelope premium Hankook s-a angajat în inițiativa Science Based Targets (SBTi / Obiective bazate pe știință) și și-a prezentat obiectivele de reducere a emisiilor de gaze cu efect de seră din propriile activități.

SBTi este un parteneriat între CDP (Carbon Disclosure Project), United Nations Global Compact (UNGC), World Resources Institute (WRI) și World Wide Fund for Nature (WWF). Peste 3.600 de companii globale lucrează cu SBTi pentru a stabili, măsura și raporta ținte de reducere bazate pe știință, în conformitate cu Acordul de la Paris, un tratat internațional obligatoriu privind schimbările climatice.

Compania Hankook s-a alăturat inițiativei SBTi în martie a acestui an ca prima companie coreeană de producție de anvelope. În august, compania și-a prezentat obiectivele de reducere a emisiilor pe termen mediu și lung, bazate pe știință. Validarea este așteptată, la începutul anului 2023. Compania intenționează să reducă aproape la jumătate emisiile din domeniile 1 și 2 care apar în timpul etapei de producție, reducându-le cu 46,2% față de linia de baz,ă din 2019 până în 2030. În plus, compania Hankook s-a angajat să reducă emisiile din domeniul 3 din lanțul său valoric cu 27,5% față de valoarea de referință, din 2019 până în 2030. Aceasta include reducerea tuturor gazelor cu efect de seră generate de achiziția de materii prime, distribuție, investiții, producție și alte activități comerciale majore.

Apel la întreprinderi din toată lumea: „Business Ambition for 1,5°C” (Ambiția întreprinderilor pentru 1,5°C)

Mai mult, compania Hankook a anunțat participarea la campania „Business Ambition for 1,5°C”, un apel urgent la acțiune pentru companii pentru a-și stabili obiective de a limita încălzirea globală la 1,5°C și de a evita cele mai grave efecte ale schimbărilor climatice, depunând eforturi pentru un viitor net zero. Coordonate de SBTi în cooperare cu parteneri internaționali, peste 1.300 de companii globale participă la această campanie.

Hankook a făcut protecția climei și sustenabilitatea obiectivele companiei de bază încă din 2010 și, de atunci, a redus în mod constant gazele cu efect de seră în procesul de producție a anvelopelor. În iulie anul trecut, în cadrul consiliului de administrație a fost lansat comitetul ESG (Environmental Social Governance) pentru a consolida managementul ESG al companiei. Comitetul a prezentat obiectivul pe termen lung al Hankook de a reduce emisiile de gaze cu efect de seră cu 50%, din 2050 până în 2030, comparativ cu anul de referință 2018. De asemenea, a creat o nouă traiectorie de acțiune privind neutralitatea emisiilor de dioxid de carbon pentru 2050, care include emisiile din domeniul 3.

Inițiativele de sustenabilitate ale companiei Hankook sunt recunoscute în mod regulat de instituții renumite. În 2021, Hankook a câștigat medalia de platină în evaluarea EcoVadis a Responsabilității Sociale Corporative, acordată doar primilor 1% din fiecare sector industrial. De asemenea, compania a fost listată în Dow Jones Sustainability Indices World timp de șase ani consecutiv, din 2016 până în 2021. În 2022, Hankook a fost distins cu Gold Class, cel mai mare calificativ posibil, în Sustainability Yearbook 2022 publicat de S&P Global, primind cel mai mare punctaj în sectorul componentelor auto.

Angajamentul față de standardele înalte de sustenabilitate: Raportul anual ESG 2021/22 poate fi consultat online. Raportul ESG al Hankook a fost publicat anual începând cu 2010, ediția 2021/22 fiind a 13-a. Raportul acoperă toate activitățile și măsurile de sustenabilitate ale companiei, precum și strategia sa pe termen mediu și lung în domeniile mediului, afacerilor sociale și guvernanței corporative. Accentul se pune în egală măsură pe lanțul valoric ecologic, produsele sustenabile și angajamentul responsabil.

Odată cu angajamentul din ce în ce mai mare față de protecția climei, raportul detaliază traiectoria de acțiune a companiei Hankook privind neutralitatea carbonului în secțiunea cu puncte importante. În plus, în comparație cu anul precedent, informațiile prezentate în raport sunt mai conforme cu recomandările Grupului de lucru pentru informații financiare legate de climă (TCFD). Alte inovații au inclus anunțul de către Hankook, în mai, a unei carte de guvernanță corporativă pentru a pune bazele unui management ESG transparent.

Revizuire: În 2009, Hankook Tire a creat pentru prima dată propria organizație CSR. De atunci, compania s-a angajat în mod constant față de sustenabilitate cu numeroase activități și se ocupă de tema mobilității în sensul cel mai larg.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.