Campania Ieftinuarie 2023, desfășurată de Vola.ro, pentru al cincilea an consecutiv, s-a încheiat cu bilete de avion în valoare de peste 5,4 milioane de euro achiziționate de români, o creștere de 37%, față de aceeași perioadă din 2022.
Prețul mediu pentru un bilet de avion a fost de 118 euro/persoană.
Precizările transmise ZIUA CARGO:
Considerată adesea echivalentul Black Friday-ului călătoriilor cu avion, campania Ieftinuarie reprezintă cel mai bun moment pentru cumpărarea biletelor de avion, care sunt reduse cu până la 60%, comparativ cu restul anului. Pe scurt, Ieftinuarie e ocazia perfectă pentru a planifica deplasări pentru tot restul anului, la cele mai mici prețuri ale zborurilor.
Clienții care au achiziționat bilete de avion în timpul campaniei vor zbura în 337 de orașe din întreaga lume și vor călători cu 4.876 de bagaje. În ceea ce privește topul destinațiilor către care vor zbura nu sunt surprize majore, principalele orașe fiind, și de această dată, Londra, Bruxelles, Milano, Roma și Paris. Totodată, prețul mediu pentru un bilet de avion în Ieftinuarie a fost de 118 euro/persoană.
De asemenea, biletele vândute de Ieftinuarie 2023 la Vola.ro se pot traduce și în peste 75.287 de ore de zbor, adică 3.142 de zile. Compania a vândut în fiecare zi a campaniei peste 1.000 de bilete, iar cea mai populară oră pentru rezervări a fost ora 20:00.
Cifre și recorduri
Vola.ro a adunat și câteva recorduri interesante de Ieftinuarie. Astfel, premiul pentru cel mai norocos client merge la cel care și-a luat o vacanță de… 217 zile! În plus, merită menționați și micii călători care au devenit clienți Vola.ro în campania Ieftinuarie: 2.089 de copii și bebeluși vor merge anul acesta în primele lor călătorii cu avionul.
Vola.ro a identificat și cel mai organizat și hotărât client de Ieftinuarie 2023: și-a luat deja biletele pentru revelion 2024, cu 351 de zile în avans! Mai mult decât atât, cel mai generos client a plătit 7.581 de euro pentru rezervarea sa, probabil cea mai frumoasă investiție pe care o putea face la început de an. Un alt record a fost înregistrat de un grup de prieteni: 38 de persoane au profitat de reducerile de Ieftinuarie și au rezervat bilete spre aceeași destinație.
Luna ianuarie a trasat câteva trenduri pentru 2023
După succesul campaniei Ieftinuarie 2023, Vola.ro a identificat o parte din trendurile care vor defini industria aviatică anul acesta. În primul rând, clienții au revenit la rezervările efectuate din timp, iar statisticile arată că biletele au fost achiziționate astfel: cu 31-45 de zile în avans (cu 25% mai mult ca în 2022), cu 45-60 de zile în avans (cu 24% mai mult ca în 2022), cu +60 de zile în avans (cu 23% mai mult ca în 2022).
Explicația este una destul de simplă: în prezent, există o predictibilitate mai mare în ceea ce privește zborurile, iar numărul de zboruri anulate sau modificate s-a redus la nivelul de dinainte de pandemie, ceea ce înseamnă că pasagerii au acum încrederea și siguranța că pot să rezerve cu mai mult timp înainte de data plecării, profitând și de prețurile reduse.
În plus, peste 40% dintre zborurile achiziționate în perioada campaniei Ieftinuarie 2023 sunt zboruri combinate pe care călătorii le găsesc doar pe Vola.ro, o tendință care pare că se va menține și în următoarea perioadă. Avantajele acestora sunt: prețul (zborurile combinate sunt mai ieftine), orele de decolare mai bune pentru pasageri și escalele de scurtă durată.
Nu în ultimul rând, datele Vola.ro au evidențiat și trendul locurilor preferențiale în aeronavă. De Ieftinuarie 2023, s-au rezervat cu +33% mai multe locuri preferențiale, față de ultimele luni ale anului 2022, semn că prețul mai mic al biletului de avion încurajează pasagerii să opteze și pentru produse auxiliare.
Despre Vola.ro
In 2023 Vola a fost desemnata printr-un studiu Reveal Marketing drept cea mai cunoscuta, utilizata si cea mai recomandata agentie de turism online din Romania. Compania a avut, inca de la infiintare, o dinamica exploziva, atat ca cifra de afaceri, cat si ca numar de angajati si clienti. Vola.ro deserveste persoane fizice sau companii, oferind servicii complete de turism: bilete de avion, hoteluri, asigurari medicale de calatorie si servicii de rent-a-car.
IIn ultimii ani, strategia Vola.ro s-a indreptat spre dezvoltarea unor servicii de calatorie unice, de tip fintech, menite sa protejeze clientii de incertitudinea din jurul calatoriilor. Fast Refund, trip Protect, Flex sunt produsele care permit recuperarea banilor in diferite situatii.
De asemenea, Vola.ro este prima companie din Romania care a fost clasata pe primul loc, pentru trei ani consecutivi, in topul Deloitte technology Fast 50, in Europa Centrala. In 2015, Vola.ro a primit o investitie de 5 milioane de euro din partea 3ts Capital Partners, acelasi fond care a mai investit in Romania in Elefant.ro, InternetCorp, Zoot si Vector Watch.