IVECO lansează o nouă platformă digitală, cu informații în timp real, pentru clienții săi. IVECO ON și aplicația dedicată Easy Way oferă utilizatorilor o experiență unică la volan.
Transformarea digitală a transporturilor cu ajutorul tehnologiei avansate și al noilor caracteristici va oferi acces rapid la oferta extinsă de servicii active de conectivitate, dezvoltate pentru a ajuta clienții să își gestioneze flota și afacerea într-un mod mai eficient și să ușureze viața șoferilor, care vor conduce în condiții mai sigure.
„Noul portal IVECO ON introduce funcția de Safe Driving, concepută pentru a îmbunătăți condusul în condiții de siguranță, indiferent de condițiile meteorologice, cu adăugarea de noi indicatori-cheie de performanță pe baza unor sisteme tehnologice avansate de asistență (Advanced Driver Assistance Systems). Această actualizare își propune să ajute șoferii să dobândească un stil de condus prudent și managerii de flotă să încurajeze practicarea condusului în siguranță, reducând accidentele și costurile de reparații”, a declarat Fabrizio Conicella, Director Global al Diviziei Digitale, Comerciale și de Vehicule Speciale.
Conform Strategiei Naționale pentru Dezvoltarea Durabilă a României 2030, infrastructura de transport rutier, autostrăzile și drumurile de interes național și european reprezintă doar 21% din rețeaua de pe teritoriul României. Aproape 90% din rețeaua de drumuri este la standardul de o singură bandă pe sens și se află, conform clasificării acceptate, doar în proporție de 50% în stare bună, 30% în stare medie și 20% în stare proastă. Această situație clasează România pe primul loc în Europa privind rata mortalității prin accident rutier, de 94 decese la 1 milion de locuitori, față de 60 în UE. În acest context, IVECO vine în sprijinul utilizatorilor săi și își propune ca prin intermediul tehnologiei să ajute șoferii să conducă mai prudent, ținând cont de anumiți parametri cum ar fi infrastructura de transport rutier actuală.
Noul portal lansat a fost conceput pentru a oferi o experiență digitală completă, care se traduce prin navigare ușoară, îmbunătățiri și widget-uri noi. Actualizările au fost facilitate de tehnologia avansată și de experiența echipei de experți digitali. Au fost introduse de asemenea noi funcţionalităţi pe aplicația IVECO ON Easy way, care reduc consumul de combustibil şi costul total de proprietate (TCO), chiar cu până la 10%.
„Am dezvoltat IVECO ON pe baza feedback-ului și a sugestiilor pe care le-am primit de la clienții noștri. Folosind aplicația, șoferii pot accesa cu ușurință toate serviciile digitale care le fac viața mai ușoară și îi ajută la drum, cum ar fi evaluarea stilului de condus și serviciile de asistență la distanță; de asemenea pot să activeze de la distanță majoritatea funcționalităților cabinei. Administratorii de flote pot accesa foarte rapid informaţiile în timp real privind activitatea vehiculelor și tendințele de consum de combustibil, pentru a identifica acțiunile pe care le pot întreprinde pentru a îmbunătăți costul total de proprietate”, a adăugatat Fabrizio Conicella.
În ceea ce priveşte îmbunătăţirea experienței utilizatorilor, sunt incluse: o reproiectare orientată către o navigare ușoară și intuitivă, un proces simplificat de înregistrare și activare, crearea unei secțiuni dedicate pentru gestionarea permisiunilor legate de utilizarea funcțiilor, cum ar fi comenzile cabinei șoferului. Aplicația IVECO ON Easy Way, introdusă pe gama grea IVECO S-WAY, oferă înregistrare și autentificare simplificate, asocierea automată a vehiculului cu dispozitivele mobile Android și IOS, conexiunea WI-FI automată și navigare intuitivă.
IVECO este un brand al CNH Industrial N.V., lider mondial în domeniul bunurilor de capital, listat la Bursa din New York și la Bursa Italiană. IVECO proiectează, produce și comercializează o gamă largă de vehicule comerciale ușoare, medii și grele, camioane off-road și vehicule pentru aplicații precum misiuni off-road. IVECO are aproape 21.000 de angajaţi la nivel global. Gestionează unități de producție din 7 țări din Europa, Asia, Africa, Oceania și America Latină, unde produce vehicule cu cele mai noi și avansate tehnologii. 4.200 de puncte de vânzare și servicii în peste 160 de țări garantează asistență tehnică oriunde funcționează un vehicul IVECO.