KLM eficientizează serviciul la clasa Economy pe zborurile intercontinentale, precizează compania, într-un comunicat remis redacției, pe care îl redăm integral:
Anul 2017 a însemnat înregistrarea unui număr record de pasageri pentru KLM. Peste 41 milioane de călători au ales grupul KLM pentru călătoriile lor din anul 2017 iar gradul de ocupare al zborurilor a atins 88,4%.
Pentru a eficientiza serviciul la bord, KLM Royal Dutch Airlines va introduce un nou concept de întâmpinare pentru zborurile intercontinentale de la clasa Economy și un nou sistem de servire a mesei.
Astfel, la începutul unui zbor intercontinental, pasagerii de la clasa Economy vor primi o sticlă cu apă, un prosop răcoritor și căști, fapt ce va ajuta pasagerii să se pregătească de călătorie. După acest serviciu de întâmpinare, pasagerii vor avea la dispoziție o gamă largă de feluri de mâncare, inclusiv: meniu cald, salată și desert. În timpul zborurilor de durată medie și de lungă durată, selecția gustărilor va fi și mai extinsă, cu înghețată, dulciuri și diverse snack-uri. Pasagerii vor fi invitați să aleagă toate aceste gustări de la bufet.
Programul serviciilor pe timpul zborurilor intercontinentale
Noile servicii vor fi introduse începând cu 1 iulie 2018 pe 8 rute intercontinentale, între care: Osaka, Hong Kong, Vancouver, Seoul, Rio de Janeiro și Houston. De la începutul programului de iarnă, din 28 octombrie, serviciile vor fi disponibile pe toate zborurile intercontinentale KLM.
Catering sustenabil
KLM se străduiește să se asigure că serviciul de catering din timpul zborului este cât se poate de sustenabil. În timpul tuturor zborurilor se servește ciocolată și cafea certificată UTZ sau Fairtrade.
Pe durata tuturor zborurilor cu plecare din Amsterdam, KLM servește exclusiv produse din pui și ouă care sunt certificate și care au fost produse într-o modalitate animal friendly. Pentru aceste eforturi, KLM a câștigat premiul Good Egg și premiul Good Chicken.
Ori de câte ori este posibil, serviciile sustenabile de catering sunt asigurate și pe timpul zborurilor către Amsterdam.
Noul concept pentru zborurile intercontinentale de la clasa Economy a fost gândit și în spiritul sustenabilității. Noile tăvi și tacâmuri sunt mai ușoare decât înainte, ceea ce ajută la reducerea emisiilor de CO2. În plus, suportul de hârtie de pe tăvi a fost înlăturat, ceea ce înseamnă că necesitatea foilor de hârtie va scădea anual cu câteva milioane.
Despre KLM
Timp de 98 de ani, KLM a fost un pionier în industria aeriană și este cea mai veche companie aeriană care continuă să opereze sub numele său original. KLM își propune să fie compania aeriană cea mai orientată către clienți, inovatoare și eficientă din Europa, oferind servicii de încredere și produse de cea mai bună calitate.
KLM a înregistrat un record de 32,7 milioane de pasageri în 2017, oferind pasagerilor săi zboruri directe către 165 de destinații cu o flotă modernă de peste 160 de aeronave. Compania aeriană are peste 32.000 de angajați în întreaga lume. Grupul KLM a transportat în total peste 41 de milioane de pasageri în 2017. În afară de KLM, Grupul KLM include și KLM Cityhopper, Transavia și Martinair. Rețeaua KLM conectează Țările de Jos cu toate regiunile economice cheie ale lumii și este un motor puternic care conduce economia Olandei.