Leroy Merlin România lansează un nou serviciu de livrare: comenzi cu ridicare din rețeaua de lockere easybox dezvoltată de Sameday.
Peste 25.000 de produse, ce pot fi achiziționate online de la retailerul specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, vor fi disponibile, din această primăvară, pentru livrare în cele peste 3.900 de lockere easybox din România.
„Decizia de a dezvolta acest serviciu este în linie cu abordarea omnichannel a business-ului Leroy Merlin, cu produse și servicii de înaltă calitate la cele mai bune prețuri, disponibile online, prin comenzi telefonice sau în magazine. Un punct strategic important în acest sens este eficientizarea serviciilor de livrare, cu obiectivul de a acoperi 100% din locuitorii României”, precizează reprezentanții companiei companiei.
În prezent, rețeaua de lockere easybox dezvoltată de Sameday acoperă peste 470 de localități din România. În plus, serviciul easybox, prin care clienții pot accesa produsele Leroy Merlin aduce beneficii multiple, precum disponibilitate 24/7 de ridicare a coletelor, proximitatea față de locuință sau birou, ușurința și intuitivitatea de utilizare, precum și costurile accesibile.
„Anul acesta suntem concentrați pe soluții care le fac românilor viața mai ușoară. În continuare ne asigurăm că la noi vor găsi mereu și opțiuni sustenabile la cele mai bune prețuri, iar acum facem un pas important în ceea ce privește accesibilitatea produselor noastre, prin implementarea livrărilor în easybox, una dintre cele mai eficiente soluții de lockere din România. În plus, susținem și dorința clienților pentru comenzi online, o linie de business care a crescut cu peste 30% în 2023 și care continuă să fie o prioritate pentru Leroy Merlin. Le mulțumim partenerilor noștri de la SAMEDAY și Zitec pentru deschidere, suport și eficiență în tot procesul de implementare a soluției easybox”, declară Mathieu Bauduin, CEO Leroy Merlin România.
„Ne bucurăm să punem la dispoziția partenerilor noștri, Leroy Merlin, cea mai mare rețea de puncte de livrare out-of-home din România. Rețeaua noastră de easybox-uri este concepută special pentru a eficientiza procesul de livrare și reprezintă cea mai bună soluție pentru creșterea sustenabilă a magazinelor online. Printr-o continuă investiție în tehnologia și logistica din spatele easybox-urilor, reușim să îmbunătățim constant experiența consumatorilor și susținem activ dezvoltarea eCommerce-ului românesc”, potrivit Lucian Baltaru, CEO Sameday Group.
Alex Dobre, Business Line director – Retail Solutions, Zitec: „Suntem mândri să fim parteneri alături de Leroy Merlin și SAMEDAY în acest proiect important de transformare digitală în sectorul DIY. În retail, experiența clienților este un factor esențial pentru succesul și creșterea oricărui business și ne bucurăm că am avut ocazia să gândim și să dezvoltăm soluții tehnologice care să aducă valoare pentru clienții Leroy Merlin, atât online, cât și offline”.
Potrivit Leroy Merlin, pentru comenzile cu ridicare din lockere sunt eligibile exclusiv produse adaptabile dimensiunii standarde a locker-ului și greutate. Comenzilor li se aplică inclusiv opțiunea de plată la locker, cu cardul bancar.