Toate anvelopele Goodyear, atât cele noi, cât și cele existente, sunt optimizate pentru a oferi performanțe atât pentru vehiculele electrice cât și pentru cele cu motor cu combustie internă (ICE), iar acest lucru va fi și mai ușor de știut prin introducerea noului logo Goodyear EV-Ready.
Precizările transmise ZIUA CARGO:
Noua siglă, care va fi introdusă pe peretele lateral al tuturor anvelopelor noi, de la începutul anului 2024, este concepută cu scopul de a le oferi mai multă încredere șoferilor atunci când își aleg anvelopele optime pentru autovehiculul personal, indiferent de sistemul de propulsie.
Suita de tehnologii din anvelopele Goodyear
Mobilitatea electrică este în plină dezvoltare. S&P Global preconizează că 97% din vehiculele noi din Europa vor fi cel puțin parțial electrificate până în 2029, iar 61% dintre acestea vor fi complet electrice1. Această tendință reflectă faptul că, în decurs de un deceniu, majoritatea autovehicule rutiere nou-lansate din Europa vor fi probabil vehicule electrice (EV), astfel încât, în mod firesc, Goodyear va fi în prima linie a acestei evoluții.
Pentru a se asigura că șoferii de vehicule electrice beneficiază de performanțe optime, zgomot redus și durată de viață prelungită a anvelopelor, Goodyear a dezvoltat un set de tehnologii care vin în completarea vehiculelor electrice, precum și a celor cu alte sisteme de propulsie.
Printre aceste inovații se numără tehnologia SoundComfort, care asigură reducerea zgomotului în interiorul autovehicului creat de interacțiunea dintre anvelope și șosea, în cazul vehiculelor electrice silențioase. Această tehnologie are potențialul de a reduce zgomotul interior cu până la 50%2, ceea ce este esențial pentru a asigura o călătorie liniștită și confortabilă într-un vehicul electric.
În plus, greutatea suplimentară și cuplul mai mare al vehiculelor electrice înseamnă că uzura anvelopelor vehiculelor electrice poate fi mult mai mare în comparație cu cea a vehiculelor tradiționale, cu combustie. Tehnologia Mileage Plus dezvoltată de Goodyear oferă șoferilor posibilitatea de a maximiza durata de viață a anvelopelor și de a călători din ce în ce mai departe cu fiecare set.
Tehnologiile Goodyear care ajută la rezistență redusă la rulare contribuie, de asemenea, la reducerea consumului de energie și la extinderea autonomiei de rulare, care poate fi obținută prin optimizarea structurii anvelopei, în combinație cu dezvoltarea de compuși inovatori și reglarea aerodinamică a designului pereților laterali.
Goodyear este furnizor pentru versiunea de echipare originală a aproximativ 50% dintre vehiculele electrice produse în Europa3
Mulți producători de automobile de top au ales Goodyear ca anvelope de echipare originală pentru lansările lor recente de vehicule electrice și plug-in hybrid. Goodyear este astfel furnizor de echipamente originale pentru aproximativ 50% din vehiculele electrice fabricate în Europa. Acest lucru demonstrează încrederea pe care acești producători de top o au în produsele și tehnologiile Goodyear.
- Global S&P Engine Production Forecast (octombrie 2023)
- În funcție de tipul de vehicul, de viteza acestuia și de suprafața drumului. Pe baza unor măsurători rutiere din interiorul autovehicului, realizate în februarie 2018, ianuarie 2018, noiembrie 2017 și octombrie 2011, de către inginerii Goodyear din Luxemburg. Dimensiunea anvelopei: 225/55R17 pe VW Passat Alltrack și Ford Kuga și 255/45R18 pe Audi A7.
- Calcul intern al Goodyear, realizat în septembrie 2023.
Despre Goodyear
Goodyear este unul dintre cei mai mari producători de anvelope din lume. Acesta are aproximativ 72.000 de angajați. Își fabrică produsele în 57 de uzine din 23 de țări din întreaga lume. Cele două centre de inovare ale sale, din Akron, SUA și Colmar-Berg, Luxemburg, sunt dedicate dezvoltării celor mai avansate produse și servicii care stabilesc standardele industriei în materie de tehnologie și performanță.