Luna întoarcerii acasă de sărbători

Luna decembrie este cunoscută că fiind luna vacanțelor, dar din datele înregistrate de Vola.ro reiese că este și cea a întoarcerii acasă a celor care lucrează sau studiază în afară țării.

Astfel, 42% dintre biletele de avion cu dată de plecare în lunile Noiembrie și Decembrie au ca destinație finală un oraș din România.

Principalele orașe spre care se îndreaptă românii care se întorc în țară în perioada sărbătorilor sunt București, Iași, Cluj-Napoca și Timișoara.

„Procentul celor care vin spre România de sărbători este similar cu cel de anul trecut, în aceeași perioada. Ce diferă însă este creșterea procentului celor care merg cu avionul spre orașe mai mici precum Bacău, Sibiu, Craiova, Oradea, Suceava, Satu Mare, Constanța, Târgu Mureș și Baia Mare. Impactul deschiderii rutelor ce leagă destinații din Spania, Italia și Marea Britanie de aeroporturile mai mici ale României este sesizabil și se vede și în evoluția rezervărilor”. a declarat Claudia Tocilă, Director de Marketing Vola.ro

Principalele puncte de îmbarcare rămân orașele din mari din Europa precum Londra, Roma, Milano, Paris, Berlin, Barcelona, Madrid, Bruxelles sau Dublin unde românii lucrează sau studiază. Sunt însă și români care se întorc acasă din Dubai, New York, Amman sau Beijing.  

Prețul mediu pentru un zbor cu destinația finală un aeroport din România este de 155 euro pentru zborul dus-întors. În medie, biletele includ o ședere de 10 zile în România și cele mai solicitate date de călătorie includ plecarea pe 17 – 23 decembrie și returul în 3 – 7 ianuarie.

Majoritatea pasagerilor călătoresc neînsoțiți

70% dintre rezervările pentru perioada Crăciunului sunt pentru călătorii single. 20% sunt pentru călătorii în cuplu și 10% pentru grupuri. Cel mai numeros grup care și-a rezervat biletele de avion pe Vola.ro de sărbători include 9 persoane.

15% dintre zborurile de sărbători au întârzieri. Ce trebuie să știe pasagerii

În perioada sărbătorilor de iarnă aeroporturile se supra-aglomerează și crește incidența întârzierilor cauzate de condițiile de vreme sau din alte motive. Vola.ro își sfătuiește toți pasagerii să ajungă cu aproximativ 2,5 – 3 ore înainte de ora plecării zborului, să își facă check în-ul online și să verifice constant starea zborului. Departamentul de Relații cu Clienții Vola.ro lucrează non-stop chiar și în perioada sărbătorilor și informează și oferă asistență pasagerilor în legătură cu eventuale schimbări de programului de zbor.

Despre Vola.ro

În 2017 Vola a fost desemnată printr-un studiu Mercury Research drept cea mai de încredere agenție de turism online din România. Compania a avut, încă de la înființare, o dinamică explozivă, atât că cifra de afaceri, cât și că număr de angajați și clienți. Vola.ro deservește persoane fizice sau companii, oferind servicii complete de turism: suport pentru rezervarea biletelor de avion de linie și low-cost, rezervări hoteluri, city break-uri, vacanțe, asigurări medicale de călătorie și servicii de rent-a-car.

De asemenea, Vola.ro este prima companie din România care a fost clasată pe primul loc, pentru trei ani consecutivi, în topul Deloitte Technology Fast 50, în Europa Centrală. În 2015, Vola.ro a primit o investiție de 5 milioane de euro din partea 3TS Capital Partners, același fond care a mai investit în România în Elefant.ro, InternetCorp, Zoot și Vector Watch.

În 2017, Vola.ro a avut o cifra de afaceri de aproximativ 6.65 milioane de EUR și a înregistrat un total de  tranzacții intermediate de peste 60 de milioane de EUR.

Vola.ro este cea mai cunoscută și mai utilizată agenție online de turism din România, potrivit unui studiu realizat de GFK.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.