Toyota România continuă campania de rechemare în service a modelelor echipate cu airbag Takata. În luna martie au fost rechemate 1.639 de autovehicule pentru realizarea reparației necesare.
“Compania rămâne transparentă 100% în legătură cu devotamentul pentru calitate și siguranță și încurajează clienții să răspundă inițiativei acesteia de a aduce mașinile în service”, asigură compania.
Iată și celelalte precizări, în comunicatul remis redacției:
Toyota România a inițiat la nivel local, în anul 2015, o campanie de rechemare în service a anumitor modele Toyota echipate cu airbag Takata ce viza înlocuirea capselor pirotehnice, parte componentă a airbag-urilor menționate, campanie ce se desfășoară și anul acesta.
Rata de performare a campaniei a ajuns la 30%, ceea ce înseamnă că una dintre trei mașini din totalul celor afectate de la începutul campaniei au fost remediate. În luna martie a acestui an, Toyota a rechemat în service în România un număr de 1.639 de autovehicule pentru care se va efectua gratuit reparația necesară.
Astfel, atelierele de reparații autorizate Toyota efectuează gratuit reparația necesară, la o dată convenabilă și stabilită de comun acord cu clienții. Operațiunea de reparație durează aproximativ 3-4 ore, în funcție de model, clienții fiind înștiințati, în prealabil, dacă apar amendamente sau completări aduse campaniei pe parcursul derulării acesteia.
Airbagurile frontale Takata conțin o capsă pirotehnică posibil asamblată cu material pirotehnic neconform, care, în cazul unui accident în care airbagurile frontale s-ar activa, materialul pirotehnic neconform ar putea provoca spargerea capsei pirotehnice și declanșarea anormală a acestuia.
În România nu a fost înregistrat până acum niciun caz de funcționare defectuoasă a airbagurilor Takata pentru niciunul dintre modelele autoturismelor vizate.