„La Mogo, tehnologia face parte din cultura noastră. Eficientizarea proceselor prin automatizare și digitalizare este unul din obiectivele noastre și încercăm să ne îmbunătățim constant în acest domeniu, pentru a oferi servicii financiare competitive, aliniate standardelor europene. Chiar dacă tehnologia reprezintă un pilon important în procesele noastre, resursa umană este factorul care accelerează dezvoltarea companiei, așadar urmărim extinderea echipei noastre. Îmbinând aceste două elemente, putem asigura dezvoltarea profesională și personală a echipei, prin eficientizarea operațiunilor și eliminarea sarcinilor repetitive, astfel încât angajații să aibă mai mult timp pentru operațiunile care aduc valoare adăugată întărind, în același timp, relațiile dintre companie, parteneri și clienți”, menționează Marilena Tetici, director general adjunct al Mogo România.
Compania face parte din Grupul Eleving, prezent în paisprezece țări de pe 3 continente, Europa, Asia și Africa, patru piețe fiind membre ale Uniunii Europene. Într-o piață a muncii în continuă schimbare, atât din punct de vedere social, cât și legal sau economic, companiile trebuie să se adapteze și să integreze noi strategii pentru retenția talentelor și succesul organizațional.
La nivel european, în al treilea trimestru al anului 2023, 195.1 milioane de persoane din Uniunea Europeană aveau un loc de muncă, în timp ce 12.1 milioane erau șomere, conform datelor Eurostat. Comparativ cu statele în care Eleving Group operează, România are cea mai mică rată a angajărilor, respectiv 68.7% raportat la populația țării, spre deosebire de 77.8% în Letonia, 78.6% în Lituania și 81.8% în Estonia. Cu toate acestea, cea mai mare rată a șomajului este înregistrată în Letonia și Lituania, respectiv 6.5%. Estonia se află pe locul al doilea, cu o rată a șomajului de 6.2%, la coada clasamentului aflându-se România, cu 5.1%.
Mogo România vizează deschiderea a 7 poziții în diverse zone de activitate ale companiei. Compania urmărește angajarea profesioniștilor în domeniul financiar, care să contribuie la dezvoltarea continuă a companiei. Fiind un sector economic foarte competitiv, compania pune mult accent pe inovație și profesionalism în desfășurarea tuturor proceselor operaționale. În procesul de dezvoltare a echipei pe plan local, compania recrutează cu precădere în viitorul apropiat poziții în zona de vânzări și suport clienți, precum și colectare debite.
„În ultimii ani companiile din România s-au confruntat cu o scădere a personalului calificat și motivat, ceea ce a determinat companiile să investească mai mult în dezvoltarea personalului și implementarea măsurilor de retenție a angajaților. În contextul actual, dorim să ne orientăm eforturile către o comunicare eficientă, generarea de valoare și automatizarea operațiunilor. În continuare, ne angajăm să consolidăm aceste principii în toate acțiunile noastre viitoare, contribuind astfel la crearea unei culturi organizaționale în care colegii noștri își doresc să crească și să se dezvolte”, declară Roxana Stoian, HR Manager al Mogo România.
Cu un efectiv de 2.760 de angajați, un portofoliu de peste 350.000 clienți și peste un miliard de euro finanțați, Eleving Group este una dintre cele 1000 de companii cu cea mai rapidă creștere din Europa în 2020 și 2021, conform Financial Times. Ca urmare a acțiunilor legate de bunăstarea angajaților și a oportunităților de carieră, compania a fost clasată pe locul 15 în categoria „Cel mai bun angajator din Letonia 2022”.
Despre Mogo România
Mogo România activează din anul 2017, finanțând persoanele fizice și persoanele fizice autorizate pentru achiziția de mașini noi sau second-hand. În perioada sa de activitate, Mogo a finanțat peste 18.464 de clienți.
Despre Eleving Group
Eleving Group este un fintech cu prezență în 16 țări, pe trei continente: Europa, Asia și Africa. Grupul activează în industria serviciilor financiare și a fost una dintre cele 1.000 de companii cu cea mai rapidă creștere din Europa în 2020 și 2021, conform Financial Times. Compania are în prezent 2.760 angajați, peste 320.000 clienți și peste 1 miliard de euro finanțați.