MOL România derulează o campanie dedicată fotbalului, prin care clienţii pot cumpăra echipament sportiv şi mingi cu sigla şi semnătura lui Ronaldinho, cu preţuri de până la 50% mai mici faţă cele recomandate în magazinele din staţiile de servicii.
Campania “Fotbalul e pretutindeni” se desfăşoara în staţiile de servicii MOL România până la data de 2 septembrie 2018.
Iată și celelalte precizări, din comunicatul remis redacției:
produsele care poartă sigla şi semnătura lui Ronaldinho, disponibile în cadrul campaniei, se numără genţi şi saci pentru echipament sportiv, mingi pentru fotbal de plajă, mingi pentru fotbal de stradă, mingi pentru mini-fotbal, genţi pentru pantofi de sport sau pompe speciale pentru umflarea mingilor de fotbal.
Toţi clienţii care achiziţionează carburant sau produse și servicii în valoare de minimum 25 de lei din staţiile MOL România vor primi câte o etichetă autocolantă. Pentru a participa la campanie, aceştia pot colecta numărul necesar de etichete (5 sau 10), le lipesc pe cuponul campaniei primit la casa de marcat şi astfel pot cumpăra produsele cu sigla şi semnătura lui Ronaldinho, cu reducere de până la 50% faţă de preţurile recomandate în staţii. Totodată, dacă sunt posesori ai cardului de fidelitate MOL MultiBonus, clienţii pot folosi punctele de loialitate în loc de numerar pentru a achiziţiona produsele dorite din campania „Fotbalul e pretutindeni”.
Despre MOL România
MOL România este o subsidiară a MOL Group şi una dintre cele mai importante companii petroliere din România, cu o prezenţă de peste 20 ani pe piaţa autohtonă.
Are un portofoliu extins de produse şi servicii în domeniul comerţului de carburanţi, lubrifianţi, produse petrochimice şi bitum. În prezent, compania deţine un număr de 215 staţii de servicii, 2 depozite de carburanţi, la Giurgiu şi Tileagd şi un terminal LPG la Tileagd.
MOL România a fost prima companie petrolieră care a implementat un program de loialitate, MOL MultiBonus, recompensat de 2 ori cu locul I pentru calitate în clasamentul programelor de loialitate din România în cadrul cercetării de piaţă QUDAL.
Începând cu anul 2017, MOL România este parte a proiectului NEXT-E care vizează instalarea a 40 de staţii de încărcare pentru autovehicule electrice.
Totodată, este un membru activ al comunităţilor în care operează, printr-o platformă extinsă de programe sociale precum Premiul Mentor, Program pentru Sănătatea Copiilor sau Permis pentru Viitor. MOL România are sediul social la Cluj-Napoca, sediul de business la Bucureşti, un sediu administrativ la Arad şi un număr de aproximativ 250 de angajaţi proprii.
Despre Grupul MOL
Grupul MOL este o companie internaţională integrată și independentă, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operațiuni în peste 30 de țări, aproximativ 25.000 de angajați în întreaga lume și peste 100 de ani de experiență în industrie. În domeniul explorării și producției de hidrocarburi, experiența de peste 75 de ani a Grupului sprijină operațiunile de producție în 8 țări și activitățile de explorare în 13 țări. Grupul MOL controlează patru rafinării și două unități petrochimice la nivelul managementului integrat al lanțului de aprovizionare, în Ungaria, Slovacia și Croația. Compania are, de asemenea, o rețea de peste 2.000 de benzinării în Europa Centrală și de Sud-Est, în 10 țări, din care peste 210 în România.