Începând cu data de 1 mai a acestui an, Daniel Filip va asigura conducerea activităților de marketing ale mărcilor Dacia și Renault în România.
El preia astfel responsabilitățile deținute anterior de Ionuț Gheorghe, care va ocupa funcția de Director Comercial Dacia în cadrul Direcției de Strategie de Marketing și Vânzări a Groupe Renault de la Paris.
Daniel Filip lucrează în cadrul Groupe Renault România din anul 2004. În acest interval, el a acumulat o vastă experiență într-o gamă largă de domenii asociate activității comerciale, de la șef de produs până la managementul rețelei comerciale Dacia din România și conducerea Direcției Client.
„O parte însemnată a parcursului meu profesional de până acum s-a derulat în domeniul marketingului. Îmi doresc ca în noua mea responsabilitate să contribui la consolidarea traiectoriei de succes a mărcilor Dacia și Renault pe piața din România”, a declarat Daniel Filip.
La rândul său, Ionuț Gheorghe a precizat:
„Dacia a devenit în ultimii ani un actor auto relevant pe plan european. Principala mea provocare va fi aceea de a identifica noi oportunități de creștere și de dezvoltare pentru marca românească în contextul schimbărilor majore pe care le cunoaște în prezent lumea auto”.
Daniel Filip (39 de ani) a absolvit cursurile Universității de Nord din Baia Mare. A îndeplinit, pe rând, funcțiile de specialist în vânzări, manager de zonă, și brand manager Dacia. În 2014 a fost numit Manager vânzări Rețea Dacia iar la începutul anului 2017 a preluat conducerea Direcției Client din cadrul Renault Commercial Roumanie. De la 1 mai va ocupa funcția de Director de Marketing pentru mărcile Dacia și Renault în România.
Ionuț Gheorghe (41 de ani) a absolvit Academia de Studii Economice București și are un master în Comunicare și Relații Publice (SNSPA – David Ogilvy). A debutat în industria auto la importatorul AutoItalia în România ca Group Marketing – Communication&PR Manager. În 2006 și-a început activitatea în cadrul Renault Commercial Roumanie. El a ocupat, pe rând, funcțiile de brand manager Nissan, respectiv de brand director Nissan. Din 2012 a preluat responsabilitățile de marketing pentru segmentul crossover al mărcii Infiniti pentru perimetrul Europa, Africa și Orientul Mijlociu. De la 1 aprilie 2014 a ocupat funcția de director de marketing Dacia și Renault în România. Începând cu data de 1 mai 2018 va fi Director Comercial Dacia în cadrul Direcției de Strategie de Marketing și Vânzări a Groupe Renault de la Paris.