PayPoint şi FAN Courier își extind parteneriatul pe segmentul de expediere colete prin serviciul PayPoint Colet Expres.
Astfel, consumatorii pot preda în magazinele partenere PayPoint selectate coletele pe care doresc să le expedieze sau să le returneze prin serviciul oferit de FAN Courier. În prezent, sunt disponibile peste 3.000 de magazine PayPoint Colet Expres în toată țara, iar numărul acestora este în continuă creştere.
Precizările transmise ZIUA CARGO:
Serviciul PayPoint Colet Expres a fost lansat în piaţă acum şapte ani, odată cu semnarea parteneriatului cu FAN Courier. Decizia de a extinde această colaborare a venit din dorința de a diversifica portofoliul de servicii, în linie cu solicitările utilizatorilor şi cu apetitul crescut al acestora pentru tot ceea ce înseamnă proximitate şi convenienţă.
Pentru a beneficia de noua opțiune de expediere plicuri și colete prin serviciul PayPoint Colet Expres, consumatorul trebuie să plaseze comanda pe site-ul www.fancourier.ro sau pe platformele proprii/partenere FAN Courier, să opteze pentru predarea coletului într-un magazin PayPoint Colet Expres din apropiere și să prezinte AWB-ul, în format fizic sau digital, în locatia aleasă. În magazinele PayPoint Colet Expres se poate efectua și plata serviciului de transport, în numerar, în cazul în care expedierea/returul nu a fost achitat în prealabil prin alte modalități de plată.
Astfel, alegând serviciul PayPoint Colet Expres, consumatorii pot ridica sau preda coletele simplu, sigur și rapid, direct din magazinul lor PayPoint din apropiere, la o oră potrivită programului lor. Concomitent, aceștia își pot efectua plățile din gospodărie prin sistemul PayPoint, dar și cumpărăturile curente, din magazine deschise până târziu, adesea şi în weekend.
„Extinderea parteneriatului cu FAN Courier este o etapă firească în evoluţia serviciului nostru de coletărie şi vine ca răspuns la nevoile pieţei şi recomandările primite de la utilizatori. PayPoint Colet Expres a luat naştere din dorinţa de a oferi o soluţie sigură, rapidă şi flexibilă de livrare colete; în aceşti 7 ani de parteneriat cu FAN Courier, utilizatorii au apreciat posibilitatea ridicării coletelor din locaţiile PayPoint Colet Expres aflate în proximitate, la o oră convenabilă programului lor. Acum le oferim în completare şi serviciul de expediere sau returnare colete. Suntem convinşi de succesul de care se va bucura această nouă opţiune şi lucrăm intens pentru extinderea sa în cât mai multe magazine partenere PayPoint din ţară”, a declarat Utku Ogrendil, CEO PayPoint Services.
„Ca parte a angajamentului nostru de a fi cât mai folositori atât clienților noștri, cât și comunității, am luat decizia nu doar să continuăm, ci și să extindem parteneriatul cu PayPoint. Serviciul Collect Point, derulat de FAN Courier în rețeaua PayPoint Colet Expres, este unul dintre primele servicii de livrare out-of-home din România și a venit ca răspuns la cererea pieței. Clienții noștri își doresc servicii facile și flexibile de ridicare a comenzilor online, dar și de predare a coletelor sau a retururilor. De aceea, locațiile PayPoint Colet Expres din apropierea casei sau a locului de muncă vin în sprijinul acestora, având un program extins de lucru și numeroase facilități conexe. În plus, livrările și ridicările din magazine de proximitate sunt mai eficiente, mai sustenabile și mai ușor de integrat în procesul operațional – aspecte foarte importante pentru compania noastră. Avem încredere că tot mai mulți clienți vor accesa serviciile FAN Courier prin rețeaua PayPoint Colet Expres și vom lucra, alături de partenerii noștri, la extinderea rețelei și la dezvoltarea constantă a acestui serviciu”, a declarat Bogdan Dumitriu, Out of Home Delivery director FAN Courier.