Pirelli a inaugurat recent, în locația central Hanauer Strasse 42, primul centru European PZero World. După deschiderea de anul trecut al primului magazin portdrapel în Los Angeles, Pirelli și-a propus ca în 2017 să ajungă în Europa cu punctele sale de vânzare inovative.
Promisiunea a fost păstrată de către compania italiană, care pentru a-și prezenta noile sale spații de vânzare destinate în mod special clienților prestige, a ales una dintre capitalele cele mai importante ale industriei auto. Zona este în fapt, locul unde sunt concentrați cei mai importanți constructori de automobile ai lumii, pentru care Pirelli este atât furnizor pentru echiparea de origine cât și pentru anvelope de înlocuire, fiind totodată zona din Europa cu cea mai mare concentrare de automobile Premium și Prestige.
Serviciile, designul tehnologic și produsele innovative, P Zero Color Edition și platforma Pirelli Connesso, acestea sunt elementele fundamentale ale strategiei de retail Pirelli, unde PZero World reprezintă vârful de lance. Într-un spațiu de aproximativ 1000mp, clienții noului magazin din Munchen vor putea beneficia de avantajele serviciilor prestige, special croite pentru nevoile lor particulare, grație utilizării celor mai avansate tehnologii. Este o aplicație a strategiei „Perfect Fit” pentru rețeaua de distribuție care la nivel de producție înseamnă dezvoltarea de pneuri dedicate modelelor speciale ale celor mai prestigioși fabricanți de mașini și un nivel al servisării care să vină în întâmpinarea clientului la momentul schimbării pneurilor, atunci când și unde este cel mai convenabil pentru acesta.
De la Car Valet la Mobile Fitting, Pirelli pune la dispoziția clienților săi toate instrumentele necesare pentru transformarea și regândirea întregii experiențe de achiziție, unde sistemul Pirelli Conesso va avea un rol fundamental. P Zero World redefinește radical ideea unui magazin de pneuri oferind clientului nu doar asistență calificată dar și o imersiune completă în lumea Pirelli.
Imaginile emblematice ale The Cal (Calendarul Pirelli) devin cadrele celor mai frumoase supercaruri și a celei mai diversificate game de pneuri Pirelli de înaltă performanță; într-un mediu elegant și confortabil înspirat de lumea motorsportului, clienții pot găsi cele mai noi creații ale liniei Pirelli Design și pot descoperi evoluția liniei Pirelli Velo, dedicată lumii cicliștilor. Modă, design, motorsport, produse ale tehnologiilor de vârf și servicii innovative: acesta sunt ingredientele care fac „rețeta” PZero World să fie unică.
„Cel mai important punct al PZero World este combinația unică de produse de vârf, pe de o parte și servicii de calitate pe de altă parte. Toate cuprinse într-un mediu elegant și confortabil care transforma fiecare vizită într-o adevărată experiență pentru client”, spune Michael Wendt, CEO Pirelli Germania.
„Strategia de distribuție Pirelli – explică Matteo Battini, Senior Vice President Marketing and Supply Chain Pirelli – se concentrează pe arii geografice cu o mare densitate de automobile Premium și Prestige, segmente unde ne aflăm în poziții fruntașe. Și este urmărită prin legătura cu clienții selectați – printr-o viziune comună a valorii și tehnologiei de producție pentru produse vârf de gamă, un schimb digital modern de informații și o logistică excelentă – care au devenit parte integrantă a abordării pieței de către Pirelli. Un element al forței strategiei de retail Pirelli este distribuția direct printr-o rețea de aproximativ 12500 puncte de vânzare, care va crește la aproape 17000 până în 2020, majoritatea prin franciză și afiliere. PZero World și magazinele portdrapel, cu o rețea de dealeri autorizați vor fi vârful de lance al acestei strategii. Inovativul format al punctului de vânzare a fost creat pentru a servi celor mai prestigioase zone din lume, unde clienții vor cunoaște fiecare aspect al mărcii Pirelli, de la Formula 1 la Calendarul Pirelli, de la Pirelli Design la Velo.”S
De 145 de ani Pirelli este pionier in numeroase platforme (motorsport, oferta de pneuri best-in-class, echipare de origine, comunicare, artă și design), grație multor atribute precum publicitatea sa, calendarul Pirelli, Pirelli HangarBicocca, unul dintre cele mai importante spații de artă contemporană din Europa, Pirelli Design. Identitatea mărcii Pirelli este definită de fuziunea dintre high tech și expresia artistica, care ridică marca deasupra industriei de lifestyle, care se observă în interiorul PZero World.