Autoritatea Rutoeră Română (ARR) revine cu precizări privind menținerea valabilității documentelor pe care le-a emis și care expiră în perioada stării de urgență decretate pentru prevenirea răspândirii COVID-19.
Astfel, la înștiințarea transmisă în data 18 martie, ARR revine cu completarea introdusă de Ordonanța Militară nr. 3/24.03.2020, în art. 12, alin 1: „Documentele care expiră pe perioada stării de urgență, eliberate de autoritățile publice, pot fi preschimbate într-un termen de 90 de zile de la încetarea stării de urgenţă”.
Anunțul este transmis în atenția:
- Operatorilor de transport rutier
- Operatorilor economici deţinători de licență de autogară/intermediere
- Şcolilor de conducători auto
- Personalului din domeniul transportului rutier / în regim de taxi/ în regim de închiriere
Stadiul eliberării documentelor
Totodată, informații referitoare la stadiul eliberării documentelor solicitate și alte date suplimentare se pot obține telefonic sau în scris pe e-mailul agenției teritoriale ARR la care s-a transmis cererea.
Datele de contact ale agentiilor teritoriale ARR se gasesc în rubrica Agenţiile Teritoriale ARR (harta agențiilor).