Sameday raportează o creștere a cifrei de afaceri de peste 140%, în 2020, față de 2019. Anul 2021 marchează aniversarea a 14 ani de la fondarea companiei locale de curierat, care își propune să replice modelul de afaceri la nivel internațional și să se extindă.
Iată precizările transmise ZIUA CARGO:
Compania a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de aproximativ 400 de milioane de lei, cu 142% mai mult decât în 2019. Dinamica vine pe fondul creșterii ratei de utilizare a comerțului electronic, în contextul pandemiei de COVID-19, dar și ca urmare a investițiilor constante în tehnologie și în dezvoltarea capacității logistice.
Astfel, prin oferirea și crearea de servicii care țin pasul cu nevoile pieței, ale jucătorilor de e-commerce și ale consumatorilor finali, Sameday a evoluat constant, vânzările sale crescând cu peste 80% în fiecare an, din 2015 și până în prezent.
Pentru a-și extinde capacitatea de livrare și sortare, a îmbunătăți experiența clienților și a extinde rețeaua de lockere easybox, în anul 2020, compania a investit peste 20 de milioane de Euro în dezvoltarea direcțiilor strategice.
Mai mult, intervalul 2020 – 2021 a marcat o serie de momente-cheie în viața companiei. Printre acestea se numără:
- În 2020, conform KPMG, Sameday a fost brandul cu cea mai mare creștere a satisfacției consumatorului care interacționat cu serviciile companiei.
- În 2021, Sameday a anunțat extinderea în Ungaria, acolo unde compania va furniza, începând cu anul acesta, servicii complete de curierat, menite să faciliteze comerțul transfontalier și să ofere clienților oportunitatea de a-și crește prezența în regiune și de a aborda piețe noi.
- Rețeaua de lockere easybox a ajuns la peste 1.500 de puncte, în România și în Ungaria.
Sameday a livrat 17 milioane de colete, în primul semestru al acestui an
Stimulată de direcția ascendentă a pieței de retail online, Sameday își continuă dezvoltarea și în 2021. Dacă în anul 2020, compania a livrat peste 30 de milioane de colete, primul semestru din 2021 a înregistrat o creștere semnificativă, Sameday ajungând la 17 milioane de pachete livrate.
Odată cu relaxarea măsurilor de prevenire a noului coronavirus, consumatorii revin treptat la comerțul tradițional. Cu toate acestea, reprezentanții companiei anticipează că o mare parte a acestora va rămâne fidelă retailului digital și că, în 2021, această tendință va fi una pozitivă, incurajată și de calitatea constant în creștere a serviciilor de curierat din România. Astfel, Sameday preconizează că, până la finalul anului, numărul trimiterilor din piața de curierat va înregistra o creștere de peste 10%, față de anul precedent.
Echipa Sameday numără, în prezent, 3.500 de angajați și colaboratori, cu 20% mai mult decât la finalul anului 2020. Până la sfârșitul anului, reprezentanții companiei estimează o creștere de aproximativ 50% a resurselor umane. Departamentele cu cea mai accelerată dezvoltare sunt cele operaționale si comerciale.
Flota Sameday numără aproximativ 3.000 de autoturisme, dintre care peste 30 sunt 100% electrice, iar alte 50 urmează să fie livrate în lunile următoare.
Despre Sameday
Înființată în 2007, Sameday se numără în prezent printre principalii jucători din piața românească de curierat având o echipă de peste 3.500 de angajași și parteneri.
Compania este prezentă în România și în Ungaria, oferind atât servicii de livrare door-to-door, cât si livrare in peste 1.500 de lockere easybox.
În prezent, expedierile Sameday sunt procesate în trei hub-uri logistice, unul amplasat în apropierea orașului Chitila, unul în Sibiu și unul in Budapesta.