FAN Courier, liderul pieței locale de curierat, dezvoltă serviciul Collect Point în parteneriat cu rețeaua PayPoint și lansează o nouă optiune de livrare pentru eficientizarea trimiterilor: Collect Point prin rețeaua PayPoint Colet Expres.
Serviciul, lansat în teste de la începutul acestui an, oferă clienților posibilitatea de a ridica plicuri sau colete trimise prin FAN Courier de la cele mai apropiate magazine de proximitate PayPoint Colet Expres. Collect Point, prin rețeaua PayPoint Colet Expres, se lansează într-o primă etapă în București, în 160 de locații, urmând ca până în toamnă să fie disponibil în cateva mii de magazine de proximitate din întreaga țară.
Serviciul reprezintă cea mai nouă opțiune de ridicare şi plată a comenzilor online, poate fi accesat doar pentru colete care au o greutate maximă de 10 kg și reduce considerabil rata de retur a comenzilor, datorită caracteristicilor implementate.
Programul extins de lucru al magazinelor de proximitate, posibilitatea de a ridica expedierea în termen de 7 zile calendaristice în intervalele orare optime pentru client vor reduce considerabil situațiile în care clientul nu este găsit la adresă, nu poate aștepta curierul in intervalul 9.00-17.00 sau nu are banii de ramburs pregătiți și solicită o altă zi pentru livrare sau chiar refuză expedierea acuzând întârzierea in livrare. Comisioanele aferente serviciilor prestate de PayPoint vor fi suportate de FAN Courier, astfel încât serviciul nu are costuri suplimentare pentru clienți.
”Noul serviciu Collect Point este cea mai potrivită soluție pentru nevoile clienților, în condițiile dezvoltării susținute a pieței de e-commerce și a diversificării achizițiilor. Statisticile noastre au arătat că nivelul de satisfacție a clientului crește atunci când vii cu o soluție viabilă, accesibilă și ușor de implementat. Clientul își dorește ca expediția lui să ajungă la timp la destinație și să primească în cel mai scurt timp comanda efectuată. Suntem convinși că parteneriatul cu PayPoint va fi unul de lungă durată și, mai ales, de succes dat fiind că PayPoint este, ca și FAN Courier, un furnizor de servicii cu acoperire națională, cu un istoric de peste 10 ani în România și o strategie de business bazată pe creștere organic” , a declarat Roxana Magopeț, Marketing & PR Manager FAN Courier.
„Ne face o deosebită plăcere să anunțăm lansarea acestui serviciu mult-aşteptat, PayPoint Colet Expres, alături de liderul pieței serviciilor de curierat, FAN Courier. Consumatorii sunt în căutarea unor opțiuni sigure, rapide şi flexibile, iar PayPoint Colet Expres oferă o soluție care răspunde optim acestor nevoi, prin proximitatea magazinelor partenere, siguranța și rapiditatea tranzacțiilor. Aceste atribute ale rețelei vor permite consumatorilor să își ridice coletele aproape de casă, fără să fie nevoiți să aștepte curierul într-un anumit loc, o anumită zi sau un anumit interval orar ori să călătorească distanțe mari pentru a-şi ridica pachetul. Totodată, având în vedere prevalența plăților ramburs, comercianții noștri parteneri au deja experiența încasării de numerar pentru celelalte servicii PayPoint disponibile, având la activ milioane de tranzacții efectuate în siguranță. Suntem convinşi de succesul de care se va bucura acest serviciu în Bucureşti şi lucrăm intens pentru extinderea sa în toată țara, potențialul fiind uriaş”, a declarat Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România.
Collect Point prin rețeaua PayPoint Colet Expres este cea mai nouă soluție de eficientizare a expedierilor clienților, implementată de FAN Courier în ultimii ani, ca urmare a creșterii explozive a cererii de servicii în industria de curierat, dar si pentru a veni în întâmpinarea nevoii clienților și a reduce timpii de așteptare.O altă soluție de eficientizare a trimiterilor este reprezentată de centrele de predare/primire deschise de FAN Courier în câteva dintre cele mai importante centre urbane și de afaceri în ultimii ani.
Despre FAN Courier
”Oriunde, cu plăcere”
FAN Courier este o companie cu capital integral românesc, fondată în 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Pătrășcanu. FAN Courier a devenit în 2006 liderul pieței românești de curierat, poziție consolidată constant prin intermediul investițiilor și serviciilor cu valoare adăugată noi, introduse permanent.
FAN Courier deservește cei peste 40.000 de clienți, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 5.350 de colaboratori și a unei flote auto de peste 3.200 de autovehicule.
Serviciile FAN Courier de expediere și livrare în sistem ”door to door” sunt disponibile atât la nivel național, numărul de localităti deservite fără km suplimentari crescând permanent, cât și la nivel internațional prin parteneriate solide.
Distincțiile obținute constant în ultimii ani de compania FAN Courier reprezintă o recunoaștere a performanței de afaceri, a implicării în dezvoltarea economică a României, a responsabilității în fața comunității și a implicării acționarilor fondatori în educarea viitoarei generații de antreprenori. Constant, FAN Courier se numără printre companiile incluse în
Topul celor mai puternici jucători din economie, realizat de diferite organizații și publicații de business recunoscute în România: locl 1 în Topul național al firmelor private din România, la categoria Întreprinderi mari, realizat de Camera de Comerț și Industrie a României, locul 6 în Topul național al firmelor private, categoriile Performanță globală și productivitate Întreprinderi mari, locul 12 în Topul celor mai cunoscute și longevive branduri românești, realizat anual de publicația BIZ; Best Courier Company, acordat în cadrul Romanian eCommerce Awards Gala 2016; Best Website, realizat de Govnnet, Company of the Year 2016, realizat de Govnet.
Despre PayPoint România
În România, PayPoint şi-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub marcă proprie în august 2008 şi şi-a extins portofoliul de clienți prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare.
În prezent, rețeaua punctelor de plată PayPoint numără peste 11.000 de terminale iar compania are încheiate contracte cu 130 clienți importanți din domeniul telecomunicațiilor, al utilităților, al serviciilor financiare şi nu numai.
Astfel: sectorul de plăți pentru utilități – ENGIE Romania, Delgaz Grid, E.ON Energie România, Delgaz Grid SA Electric, Enel Energie, Enel Energie Muntenia, E-Distributie Muntenia, E-Distributie Banat, E-Dobrogea, Electrica Furnizare Transilvania Nord, Electrica Furnizare Transilvania Sud, Electrica Furnizare Muntenia Nord, Apa Nova Bucureşti, Apa Serv Valea Jiului, Activitatea Goscom, ApaVital Iaşi, Aquatim, CEZ Vânzare, Wirom Gas, Hargaz, Raja Constanţa, C.R.A.B., Apa Canal Ilfov, Compania de Apa Buzau, Hidro Prahova, Apa Nova Ploieşti, Salubris Iaşi, Compania de Apă Târgovişte Dâmboviţa, SC Vital SA, Nova ApaServ Botoşani, Apa Canal Sibiu, Harviz, Aquabis, Acet Suceava, SC Apa Târnavei Mari SA, Compania de Apă Oradea, ApaServ Neamţ, APAVIL, Gospodărie Comunală Covasna, Tulcea Gaz, Gaz Vest, SEA Complet, Aquavas Bârlad, TEGA SA, ApaServ Satu Mare, Compania Apa Braşov, Neptun SA, Compania de Apa Somes, Servicii Edilitare pentru Comunitate Mioveni, Schuster Ecologic, Aparegio Gorj SA, Termoficare Oradea, Apa Canal Galati, RWE Energie, Apa Canal 2000, Salgaz, Brantner Vereş, Eva Energy, Compania de Apa Arieș, Apaserv Cornu, Grenerg, Brantner Environment, Brantner Servicii Ecologice, Restart Energy, Aqua Dumbravita, HIDRO-SAL COM, Quatro Eco Salub, Imperial Development, GAZ EST, Prisma Serv Company, Gaz Nord Est, Energoterm Tulcea, Aquaserv Mureș, Tinmar Energy, Distribuție Energie Oltenia, Aquaserv Tulcea.
Sectorul de telecomunicații şi comunicații prin cablu – Vodafone România, Telekom Romania Mobile, Orange România, Telekom Romania, UPC România, Akta TV, NextGen Communications, Radiocom, RCS & RDS, Idilis; Sectorul financiar-bancar – Allianz-Tiriac Asigurări, EOS KSI România, Garanti Credite de Consum, Patria Credit, UniCredit Consumer Financing, Campion Broker Asigurare, Top Factoring, Cetelem, KRUK, Vitas IFN, Maxygo Broker de Asigurare, Garanti Bank, Debt Collection Agency, UNIQA Asigurări, Telecredit IFN, Nextebank, good.bee Credit, GetBack Recovery, ERB Retail Services, Credit Plan, OTP Factoring; Sectorul cosmetică – Oriflame, Avon, Infinity; Sectorul agricultură – Rodbun Grup.
PayPoint încasează sume şi în numele Scala Assistance, companie autorizată pentru emitere de roviniete, dar şi plăţi pentru facturile aferente serviciilor de securitate emise de Grupul BGS (BGS Divizia de Securitate, BGS Monitorizare-Intervenţie şi BGS Tehnic) şi pentru biletele de avion emise de compania aeriana Blue Air.
PayPoint oferă, de asemenea, servicii complete de încărcare electronică a cartelelor preplătite pentru toţi jucătorii din industria de telefonie mobilă care furnizează acest tip de produs (Telekom Romania Mobile, Orange, Vodafone, Zapp, Lycamobile, Digi Mobil), precum şi servicii de încărcare electronică pentru operatorii de telefonie fixă cu acces internațional şi de Internet, printre care se numără Nobel şi Worldtelecom (Number One). Pentru Focus Sat, PayPoint oferă servicii de eliberare de vouchere cu coduri electronice pentru utilizatorii de servicii preplătite de tip DTH (Direct-To-Home).
Totodată, PayPoint oferă serviciile de transfer de bani Western Union pe propriile terminale, permițând astfel consumatorilor să trimită sau să primească bani atât din afara țării, cât şi de pe teritoriul României.
Comercianții PayPoint oferă clienților lor şi posibilitatea de a schimba numerar în monedă electronică pentru a face plăți pe internet în mod sigur şi confortabil, prin semnarea de parteneriate cu paysafecard și Neosurf.
Sectorul Taxe și impozite – Direcția Fiscală Locală Sibiu.
Sectorul livrare colete – Datorită parteneriatului dintre PayPoint si FAN Courier, consumatorii îşi pot ridica din magazinele PayPoint Colet Expres produsele comandate, la o oră potrivită programului lor.