“Spune DA!”, proiect derulat de New Kopel Group, cu sprijinul World Vision Romania, aduce acum, la a 6-a ediție, un strop de bucurie în sufletul celor 174 de copiii defavorizați din Comunitatea Maia (Ialomița). În România rurală, 1 din 10 copii merge la culcare flămând.
Pentru New Kopel Group exista o singura provocare cand vine vorba de implicarea in activitatile sociale – copiii si nevoile lor. Copiii care pot fi sustinuti sa aiba acces la o mai buna educatie, prin oferirea resurselor de care au nevoie. In final, Romania in viitor este despre copii si modul in care acestia au crescut si au invatat sa fie oameni.
Pentru World Vision Romania, provocarea majora la nivel de educatie in mediu rural consta in prevenirea abandonului scolar, cu 40% mai mare decat in mediul urban in Romania anului 2016. Daca 22% dintre copiii de la sate nu termina scoala, ¼ au abandonat-o deja din cauza saraciei si, indirect, a rezultatelor slabe la invatatura.
Iata de ce, asocierea New Kopel Group cu World Vision Romania nu este deloc intamplatoare. In luna cadourilor, echipa de voluntari New Kopel Group a mers in comunitatea Maia si a impartit cutii cu bunuri celor 174 de copiii. Cei mici au primit astfel un motiv sa spere ca lucrurile frumoase sunt si pentru ei. Mai mult, ca parte a proiectului initiat de New Kopel Group, #AlwaysYesToRomania, prin care ne propunem sa descoperim Romania mai putin umblata, plina de istorie si minunata, o parte dintre copiii Comunitatii Maia au primit misiunea de a privi Romania frumoasa prin ochii lor. Operele micilor artisti se regasesc acum in Calendarul New Kopel Group 2017.
“Educatia e cel mai bun dar pe care il poti face unui copil. Viitorul adult isi are radacinile in educatia pe care a primit-o de la parinti sau de la scoala. Ne vom implica si vom sustine mereu copiii si educatia lor, atat cat putem. Ne dorim sa facem mai mult, insa si putinul pe care il facem poate aduce o schimbare in viitor. Daca cei 12 copiii au inteles ca tara lor este frumoasa si unica, ca fiecare are o misiune personala de a duce brandul de tara mai departe dintr-o dimensiune pozitiva, atunci scopul nostru este atins.”, a declarat Hezi Shayb CEO New Kopel Group.
“In Maia, World Vision Romania este prezentă din 2004 si contribuie alaturi de autoritatile locale si de membrii comunitatilor la imbunatatirea calitatii vietii copiilor prin domeniile in care activam (educatie, sanatate, spiritual, economic), dezvoltand o serie de proiecte (traininguri si educatie non-formala pentru copii, ateliere foto – pentru dezvoltare personala). Comunitatea se afla intr-o zona inundabila, aspect amplificat si de accesul greu la facilitatile mediului urban. Cele mai apropiate orase sunt: Urziceni – 28 km, Ploiesti – 51 km, Bucuresti – 48 km, Slobozia- 90km. Astfel ca implicarea noastra constanta in sustinerea acestor copii este foarte importanta”, declara Daniela Nicoleta Buzducea, Director Executiv World Vision Romania.
Si daca in satele din Romania, 1 din 10 copiii merge la culcare flamand, initiativa New Kopel Group, cu sprijinul World Vision Romania si a altor companii care au Spus DA! proiectului este laudabila. Printre companiile care s-au alaturat proiectului se numara: Alka, Menatwork, Eurex si Romega Food.
Initiativa din acest an, cu ocazia Sarbatorilor de Iarna, este ultima dintr-o serie de alte 5 pe care New Kopel le organizeaza in fiecare an, de Craciun si de Paste, cu obiectivul unic de ajuta copiii sa zambeasca si sa se simta apreciati. In decembrie, SIXT Rent a Car Romania, parte a New Kopel Group, a obtinut certificarea SIXT Glory CSR 2016. Premiul reprezinta dovada aprecierii eforturior companiei in directia implicarii continue in activitati de CSR menite sa sprijine copiii aflati in dificultate. Platforma “Spune Da!”, sub care New Kopel Group desfasoara activitati de CSR, este deja activa de 3 ani.
World Vision Romania este o organizatie crestina, care desfasoara programe de interventie umanitara de urgenta, de dezvoltare comunitara si advocacy punand in centrul activitatii bunastarea copilului. Organizatia se concentreaza asupra muncii cu copiii, familiile si comunitatile rurale, in scopul depasirii saraciei si nedreptatii. Inspirati de valori crestine, lucram cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasa, etnie sau gen.
Obiectivul New Kopel Group a fost mereu acela de a crea solutii personalizate adaptate nevoilor reale ale clientilor. Ne-am dorit sa oferim toate solutiile existente pe piata auto si am creat sistemul “One-Stop Shop” prin care oferim servicii integrate. Clientii au astfel posibilitatea de a opta pentru unul sau mai multe servicii in functie de nevoile lor concrete. In prezent, aproximativ 80% dintre clientii nostri acceseaza 4 sau 5 servicii simultan. De asemenea, datorita sinergiei Grupului si pentru ca dispunem de serviciile de rent-a-car si de leasing operational, din 2015, ne-am indreptat atentia spre IMM-uri si spre companiile de tip Start Up. Le oferim acestora accesul la beneficii pe care doar marile companii le au.